Halløj. Jeg kørte vel 5 BellAdd Indsugnings rens igennem min GDI over en periode, før jeg fandt ud af hvor meget den var svinet til indeni. Det batter ikke en skid. Det kan måske fjerne et tyndt, tyndt lag...
Min slæde klaprede så man var ved at blive syg i hovedet af det, og den gjorde det hele tiden... efter jeg rensede min indsugning og fik pøset opløsningsmidler ned ovenpå ventilerne, har den ikke sagt et pip. Motorgangen er også meget raffieret nu, og ingen GDI humpe/hukken rundt.
Jeg har desværre ikke nogen idé om hvordan de gør, når de blaster svinet. Jeg ved ikke om der er andre der foretager det end Mitsubishi, du ku måske spørge på forumet. Ventilerne skal renses af før det hjælper ordentligt, så jeg tror bestemt de får det med også, men det må du næsten spørge dem der gør det, om.
Jeg ku forestille mig et system, hvor de havde et rør de ku køre frem og tilbage i indsugningen og hele vejen ned til ventilerne, imens de pumper noget opløsningshalløj rundt, så mon ikke det kan gøre det. Jeg valgte bare den manuelle løsning hihi.
Lad os høre hvad du finder ud af mester