Har du prøvet at kigge hos Biltema? Jeg ved godt nok ikke lige hvor du bor, men jeg ved at de har spraydåser til næsten alle biler. Jeg skal selv have købt noget til min Carisma fra dem, da kvaliteten skulle være udmærket. Jeg ved dog ikke om de lige præcis har den farve jeg skal bruge, men det er da et forsøg værd.
Lille uddrag fra deres katalog:
<em>
Reparationslak Præsentation af alle farver fylder for meget i kataloget. Men i vores varehus har vi reparationslak, der passer til de allerfleste bilers originallak. 400 ml. - Pris: 49,90</em>
<div> edit: Glemte helt at foreslå dig at finde noget Motip lak. Du kan gå ind på følgende side</div><div> </div><div><a href="
www.motip.nl/?page=26&mid=0&lang=EN">
www.motip.nl/?page=26&mid=0&lang=EN</a></div><div> </div><div>hvor du kan slå farvekoden op. Du skulle så meget gerne kunne få Mekonomen m.fl. til at skaffe det til dig.</div><div> </div><div>PS: Fandt lige denne side som sælger det
www.biludstyr-shop.dk/. Enten slår du selv Motip varenummeret op eller også oplyser du bilmodel, årgang og farvekode under bestilling. Kvaliteten af Motip spraymaling skulle være god, men det koster så også de der ca. 110 kr. for 400 ml.</div>