Det var heller ikke meningen jeg skulle på værksted, men jeg havde ikke rigtig tid til så meget så jeg regnede med at det lige var hurtigt for dem at skifte lambda sonden og benzinfilteret. Mekanikeren fik dog hevet gevindet med ud af forrøret, så derfor røg der et nyt et på. Jeg tror nu ikke det blev gjort bevidst for at prakke mit et nyt på, men det var ikke lige et nyt forrør jeg stod med penge til. Det gik dog alt sammen fint nok, men næsten 2000 inkl. moms for et forrør er bestemt ikke billigt. Et Bosal forrør koster 895 inkl. moms hos Refako, hvilket er ganske udmærket.
Hvad angår mine bagbremser, så har jeg også tromler på min. Selve bremsedelene (bakker, fjedre etc.) var nu ikke svære at skille ad, men det at få ABS sensoren af samt selve ankerpladen, var bestemt ikke sjovt. Nu har den dog fået helt nye bolte og generelt set er alt nyt undtagen selve tromlerne. Der er jeg lige nødt til at få byttet dem jeg har købt, da de har givet mig dem der passer til Galant (diameteren er i orden, men pinboltene kan ikke gå igennem da hullerne sidder forkert).
Nu gider jeg snart heller ikke lave meget mere på den. Jeg har godt nok også udskiftet meget, men sådan er det med gamle biler. Jeg tror faktisk den forrige ejer har været eller er VIP medlem herinde. Han har nu vedligeholdt den meget godt for der har ikke været noget kritisk med den. Det er meget rart sådan noget