Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Carisma 1,8 GDi tomgang og hakken i kørsel

Jeg har det på samme måde. 14 år 10 måneder siden #22524

• darupe
  • darupe's profilbillede
Jeg har det på samme måde. Jeg synes bilen, især motoren, er yderst stabil. Den har sine små fejl/mangler, især det med tilsodning, men bilen klarer stadig turen fra A til B. Jeg har nu også testet mine bremser og de virker stadig fint, men mine ankerplader bagpå er så rådne i kanten at du kan brække dem i stykker. Da jeg skal til syn i november, så må jeg jo nok få dem skiftet inden da. Jeg vælger så at gøre det nu, så jeg helt undgår de problemer der _kan_ opstå.

Hvad angår fartpiloten, så er jeg blevet meget glad for den. Den siger nogle lyde når den arbejder, men intet der generer (du kan høre at den trækker i gaskablet).

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Når jeg engang får lidt flere 14 år 10 måneder siden #22525

• mariamus
  • mariamus's profilbillede
Når jeg engang får lidt flere penge mellem hænderne, så må jeg nok ud og købe en universal fartpilot så jeg også kan være doven bag rattet! XD

Jeg er lidt misundelig på min 14 år 10 måneder siden #22526

• darupe
  • darupe's profilbillede
Jeg er lidt misundelig på min far, som samtidig har automatgear. Han kan bare bruge "Resume" knappen uden overhovedet at køre den op i fart. Jeg kan jo ikke fra 40 km/t sætte resume på, da jeg jo helst skal op i et højere gear ved 80 km/t. Dvs det kan jeg godt, men foretrækker lige at smutte op i det rigtige gear inden jeg aktiverer den igen, så jeg ikke skal slå den fra, skifte gear og derefter sætte den på igen :)

sådan er det også med mine 14 år 10 måneder siden #22527

• mariamus
sådan er det også med mine forældres mercedes. Det er en dieselhakker med automatgear. :D

Jeg har smidt lidt billeder 14 år 10 måneder siden #22528

• TaagMan
  • TaagMan's profilbillede
Jeg har smidt lidt billeder op af benno filter skiftet. Havde lidt glemt det, så der var nyt filter på, da jeg tog billederne...

www.zeion.dk/filer/carisma

Jeg var lige ude og skille 14 år 10 måneder siden #22529

• mariamus
Jeg var lige ude og skille bilen af, og det er da en større omgang bare for at skifte det bette filter.

må nok vente til i næste uge med at få det sat på, da jeg ikke lige kunne greje hvordan jeg får de øverste bolte af.

har vedhæftet et par billeder af det gamle filter. det ser godt nok ikke ud som om det er blevet skiftet i det her årtusinde.

Vedhæftninger:
Tid til at oprette siden: 0.158 sekunder