Det lyder som en ret kedelig tur. Jeg har ikke været så uheldig at køre på fælg og jeg håber da heller ikke, at jeg kommer til det
Noget jeg har lagt mærke til, udover pivelyden, så er det indsprøjtningen jeg synes der er lidt underlig. Hvis jeg fodrer bilen med noget Abcon Instant Power, så kører den super godt i nogle dage. Den hukker ikke og den går rigtigt i tomgang. Når de dage så ophører, så begynder tomgangen igen at blive mærkelig (skrev ellers at jeg fiksede det, men åbenbart kun midlertidigt). Jeg begynder derfor mere at hælde til noget med indsprøjtning/blanding end at delene er defekte. Nu får den nyt benzinfilter på i weekenden, ny gearkasseolie (Dexron II + Abcon Grå-T), ny undervogn og nye stabilisator bolte både for og bag. Jeg vil så se, om det nye benzinfilter evt. får den til at køre bedre da jeg kan se, at den forrige ejer aldrig har skiftet det. Hvis det ikke hjælper, så vil mit næste forsøg nok være, at kigge på indsprøjtningsdyserne og evt. udskifte dem hvis de er bukket sammen (det ved jeg at de desværre mange gange gør på 4G93). Det er dog også muligt, at de bare har nogle kæmpe koksaflejringer som skal fjernes.
Det er bare mine bud/kommende forsøg indtil videre