ja, men så har du også fået en specielt god pris. et
MF2 system som er et 100% must hvis du vil kører med et tryk på over 0,2 bar i en længere periode. ligger på en ca 5kg
alene. en turbo manifold som holder, og ikke bare er turbo'en svejst direkte på manifolden koster gerne en 3kg at få
lavet. turbo'en koster et sted mellem 1500-2000kr for en T25 som vil passe godt på din derefter er der diverse
slanger, rør og samlinger som også render op på et par tusind. ladeluftkøler kan du finde fra en ældre varevogn, men
ligger ellers på små 2kg. så skal bilen kører ind, og justeres hvis du ikke vil brænde kværnen af fordi den for for
lidt benz, det bliver sikkert også en tusse. og så er der hele monteringen som tager lang tid, dog godt kan gører
selv. ellers slipper du snildt 10kg for det.
www.turbomotor.dk laver komplette og okay løsninger til ca 12kg,
men det er gerne med brugte dele. ikke at det gør dem dårligere pr. definition. men husk at det IKKE er nye dele! du
kan finde et komplet turbokit på
www.turbokits.com det er alt hvad der kræves hvis du er tilfreds med max 0,7-0,8 bar.
ellers skal der andre lejer, stempler osv i. og det koster også kassen.
man kan godt bygge turbo på sin bil for
5000,- men det var ikke noger jeg ville gører på min bil, ved mindre det var hælervare

eller jeg alligevel havde
en anden kværn til at ligge i garagen.