Der var begyndende rust i den, eller "bobler" som han sagde, ved bagsmækken, motorhjelmen, og lidt ved højre baghjul. Ved sgu ette ved der skal gøres ved det, men mon ikke der er et eller andet man kan gøre.
Jeg så ikke rapporten fra PAVA, synsrapporten eller service. Jeg havde tænkt mig og gøre det til sidst, men eftersom jeg ikke var synderligt interesseret, kunne det være ligegyldigt og der var ikke rigtig nogen grund til at spilde hverken hans eller min tid.
Synes mange af de Galanter man ser ved forhandlerne sælges som beset, afhentning eller for "en kunde". Med mindre man vil give omkring 80.000 - 100.000 kr så er der vist ikke mange med forhandler garanti, desværre.
Den du snakker om i Horsens. Der står ikke km på, men ringede til forum biler og talte med en Peter. Han siger den har kørt 292.000 og ellers er meget velholdt og det bedste af alt. Han giver garanti på den.

Så nu skal han lige googles i hoved og røv og hvis det virker ok, så tager jeg over og kigge på den inden alt for længe.