Ja forsikring er dyr... men det der med reservedele siger de om ALLE mitsubishi biler... jeg har selv en Galant 2,5 V6 sedan med manuel gear.
Jeg kan tilslutte mig at mitsubishi er dyr i dele, men vi snakker altså kun når det drejer som om "ikke sliddele"... ganske normale slid dele er overhoved ikke skræmmende til den model... Fik skiftet tandrem og det der hører med ved sådan en udskiftning for under 3000... bremser og olie/oliefilther og bla bla bla... alle de der normale ting, det kan du sagtens betale dig fra.(det ligger ikke langt væk fra hvad det ellers koster)
Forsikring: JA... den er dyr, sådan er det jo, men igen er det ikke model bestemt, det er samme pris som alle andre biler med den motor størrelse, så den kan ikke bemøntes på Galant alene, men det skal man self. overveje.(ellers kunne du jo starte med en mindre model af samme bil)
Benzin: Det er ikke en bil man skal eje hvis man går meget op i benzin økonomi(11 km/l ved PÆN kørsel), personligt glemmer jeg hutigt det den drikker i benzin så snart vi triller afsted, den er så pisse lækker og se på, og ligeså lækker at køre i, at man ikke skænker det en tanke, den fantastiske fornemmele af at der ALTID er overskud.... det er ligegyldigt hvilket gear du ligger i så trækker den bare, det er bare en fed fornemmelse... Jeg skal aldrig have 4 cylinder nogensinde igen.
Den er rummelig... ser godt ud... har alt hvad man kan ønske sig i ekstraudstyr, og så er den langt fra langsom.(det er en bil man kan have i mange år, hvis man finder den helt rigtige stand og km. tal)
Kan kun anbefales herfra... det er den bedste bil jeg nogensinde har ejet... og det er min 4. bil i min levetid.(ved godt det ikke er mange

)