Mix skrev:
Har du forøvrigt målt
på forstærkeren, når den går ud, er der så noget spænding på forstærkerens tilslutningsterminaler (pluskablet og
remote) for hvis der er spænding på terminalens pluskabel (fra ca 11,5V - 13,5V) så er det forstærkeren der er stået
af.
Hvis der ikke er spænding på pluskablet, så er det et eller andet sted mellem forstærkeren og batteriet.
Remote slukker jo godt nok for forstærkeren, men den slår ikke spændingen fra på pluskablet.
(forøvrigt et råd
Bims skrev i første indlæg)
Fik den til at gå ud imens jeg stod og målte mellem remote og
stel, men den røg vidst ikke ned i strøm (der kom hurtigt gang i den igen, så måske nåede multimeteret ikke at
registrere det).
Så jeg kunne heller ikke nå at måle om der var strøm på plus.
Men det var kun den ene gang jeg
kunne få den til at gå ud. (Har prøvet at skrue rimeligt højt op og måle både plus og remote men den gik ikke ud. Og
det er lidt svært at sidde og køre imens man måler

)
Men når jeg holder i tomgang er plus på cirka 14.15
volt(den ryger ned på cirka 14 rent når jeg skruer så højt op som jeg plejer når jeg skal larme lidt

) og
remote er på 13.25 volt (Er bilen slukket ligger de begge lidt over 12 volt)