Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Møg anlæg der går ud... hjæææælp

Re: tja 20 år 3 måneder siden #8852

• 's profilbillede
Mix skrev:

At + / - polen

er monteret omvendt på de forreste højtalere burde ikke have nogen betydning (andet end for lyden)

Men derimod

det at du ikke har polsko på kablerne, den holder ikke, en forstærker af den kaliber skal have nok at arbejde med,

hvilket betyder at forbindelsen mellem forstærker og batteri/stel skal være 100% iorden og det er den ikke uden

polsko, så se at få polsko på, det er endda muligt at det løser problemet (dog uden at jeg skal garantere

det)

Hmm der fulgte ikke nogle med det lednings sæt jeg

købte

http://bossaudio.com/products/bosslink_wiringampkit.htm
KIT 10

nogen ide hvor jeg

finde nogle der passer?? det er en ekstrem stor ledning i forhold til hvor stor polenskoen må være?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

RE: 20 år 3 måneder siden #8853

• 's profilbillede
Nu ved jeg ikke hvor i landet du kommer fra, men

www.carsound.dk kan helt sikkert hjælpe dig, hvis du jokker ind i et byggemarked og ber om en polsko til 20¤ vil de

glo meget undrende på dig, men steder som hører Carsound, bildillen (måske) og www.hifispeed.dk ved lige præcis hvad

du leder efter.

RE: 20 år 3 måneder siden #8854

• 's profilbillede
Carsound har kabelsko helt op til 50¤

Re: RE: 20 år 3 måneder siden #8855

• 's profilbillede
Mix skrev:
Nu ved jeg ikke hvor i

landet du kommer fra, men www.carsound.dk kan helt sikkert hjælpe dig, hvis du jokker ind i et byggemarked og ber om

en polsko til 20¤ vil de glo meget undrende på dig, men steder som hører Carsound, bildillen (måske) og

www.hifispeed.dk ved lige præcis hvad du leder efter.

Hehe.. Jeg er skam fra nyborg.

Skal jeg bruge til tykkelse 10mm² eller 25mm²? Har målt kablet.. det er 10mm i diameter cirka? (nok 8mm uden

isolering) er det så 25mm² jeg skal bruge?

RE: 20 år 3 måneder siden #8856

• 's profilbillede
Så skal du bruge en til 10¤, men hvis du ellers

har et lille stykke kabel til overs så tag det med ned i butikken, så vil de hurtigt kunne hjælpe med en kabelsko,

sørg forøvrigt også for at montere en sikring på pluskablet så tæt på batteriet.

Inden du fejlsøger for meget

på anlægget, så sørg for at samtlige kabler er monteret korrekt.

Re: RE: 20 år 3 måneder siden #8857

• 's profilbillede
Mix skrev:
Så skal du bruge en

til 10¤, men hvis du ellers har et lille stykke kabel til overs så tag det med ned i butikken, så vil de hurtigt kunne

hjælpe med en kabelsko, sørg forøvrigt også for at montere en sikring på pluskablet så tæt på

batteriet.

max 15 cm :)
Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder