Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Strømkabel ind i kabinen

Strømkabel ind i kabinen 14 år 11 måneder siden #3853

• 's profilbillede
Hej

Jeg skal have ført et strømkabel fra motorrummet og ind til kabinen. Jeg har læst lidt på denne guide - www.dreamcarisma.de/mitsubishi/workshop/kabel-verlegen.php

Problemet er bare at på dette sted - www.dreamcarisma.de/images/workshop/kabel-verlegen/bild_07.jpg - kan jeg ikke bore hul, fordi air conditionen sidder i vejen - hvad dælen gør jeg så? Er der andre åbninger?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Se om der ikke er en 14 år 10 måneder siden #24221

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
Se om der ikke er en gennemførings membran længere henaf mod rattet!
Jeg kender ikke lige din bil og hvordan den ser ud.

Hovsa - det er en Carisma fra 14 år 10 måneder siden #24222

• Gæst
  • Gæst's profilbillede
Hovsa - det er en Carisma fra 96 :)

Strømkabel ind i kabinen 14 år 10 måneder siden #24223

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
Kan du ikke få det ind sammen med de andre ledninger der går fra motorrummet (på galanten er der plads i højre side der hvor ledninger går til styreboksen

Jeg har næsten lige ført et 14 år 9 måneder siden #24224

• darupe
  • darupe's profilbillede
Jeg har næsten lige ført et kabel ind i min til min forstærker. Jeg måtte udvide hullet lidt i gummihætten, som holder speedometerkablet. Hullet går ind næsten midt under rattet på torpedovæggen. Du kan ikke undgå at se det, hvis du kigger nær koblingspedalen inde i kabinen. Jeg er ret sikker på, at kablet også sidder der på din.

PS: Det er ikke sikkert du behøver udvide hullet, hvis du bruger f.eks. et 10mm2 kabel. Jeg førte nemlig et 20mm2 ind for at være sikker på, at kablet kunne holde til at føre strømmen. Husk at sæt kablet fast på plastikken ved koblingspedalen, hvis du fører det ind den vej. Du risikerer nemlig at træde det i stykker, hvis du bare lader det hænge, da pedalen godt kan ramme ind i det så. Du kan evt. også køre det i den modsatte side af bilen, men jeg synes det var for besværligt.

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder