Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Afmontering af sidelister.

Afmontering af sidelister. 16 år 23 timer siden #3184

• 's profilbillede
Jeg er igang med at style min bil og er nu ved at skulle afmontere sidelisterne :wow: .
Jeg er 95% sikker på at de er limet på. Hvad anbefales af remedier til sådan en opgave?
Jeg har umidelbart en ide om at en varmepistol er løsningen men med sådan en skal man passe meget på og jeg vil hellere prøve noget andet!?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Afmontering af sidelister. 16 år 13 timer siden #21470

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
husk at sikkere dig at bilen ikke er omlakeret i bunden af dørene for så bruger man tit listen som stop , et hobbyknivblad og resterne kan du købe noget der hedder label off og så en gang knofedt og så pudse hele bilen så skulle det blive pænt og du skulle ikke kunne se at listen har siddet der andet end hvis den er malet forneden

Re: Afmontering af sidelister. 15 år 9 måneder siden #21471

• 's profilbillede
hey karla de "pyntelister" som sidder på din colt, er limet fast med dobbeltklæbene tape en slags skum tape. har også pillet dem af svigermors lancer cjo, rykkede bare selv listen af, bagefter brugte jeg min tommel finger til at nulre tapen af. prøvede også med varmepistol, men blev det ikke nemmere af.

Re: Afmontering af sidelister. 15 år 8 måneder siden #21472

• 's profilbillede
Tak, for svarene ( og unskyld hvis i ventede en hurtig respons )

Jeg er bare SÅ meget itvivl om de skal af !!
Jeg har et iltert temprament når det gælder Colt´en og jeg ved ikke om det ikke er bedst for modparten at jeg beholder dem på :nuts: !
Jeg tror jeg vil komme til at gå endu flere omgange omkring og kikke endu mere indtenst på bilen hver gang jeg har parkeret ( det er slemt nok nu !! )
Det er en svær beslutning men hvis jeg skulle komme helt ud af balance kan de vel sættes på igen.
( Det skal sige at jeg hjemme netop har bygget en parkeringsplads med 3 meter brede båse bl.a af denne årsag :klap: )

Re: Afmontering af sidelister. 15 år 8 måneder siden #21473

• Billen
  • Billen's profilbillede
det men de 3 m brede båse er ingen forsikring om at dine MODtrafikanter ikke banker deres døre op i din bil, på det år vi har haft galanten har den fået 10-12 mærker i passagersiden fra "#¤%& MODtrafikanter som ikke tænker sig om med deres døre samt deres afkom som SLET ikke tænker på andet end at komme meget hurtigt ind og ud af bilen :bander: :bander: :bander: :bander: :bander: :bander:

Re: Afmontering af sidelister. 15 år 7 måneder siden #21474

• Sigmac
  • Sigmac's profilbillede
Lige et side spring fra Karlas inlæg men, apropro Billens inlæg.
Det er ufatteligt/utænkeligt hvad folk finder på med andres biler.

Jeg kan ikke klare at står man og snarker så skal andre lige plande deres røv op af ens bil og lige lave risse mærker hen af siden fordi de ikke lige har tænkt over at de har nitter i buksen, om så bilen er flodt eller risset i forvejen.

Min sted far sad i bilen og ventede på min mor ved et bygge marked, da nabo bilens ejere kom, de stillede da lige nogle store plader op af min stedfars bil imens de lige fik åbnede dørene

Den værste jeg så har hørt er hvor jeg arbejder, der har vi udsigt til føtex' pakerings plads, der var en kolega der så ud af vinduet en lige sætte en kasse øl på nabo bilens tag imens han åbnede sin egen dør.

hvordan hulen kan folk hvære så respækt løs over for andres biler???

ps. mine unger ved udemærket godt at døren skal åbnes forsigtig hvis vi holder på en plads med en nabo bil, ellers skalder far ud.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder