Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Bilradio til '96 Carisma

Bilradio til '96 Carisma 16 år 3 måneder siden #3049

• 's profilbillede
Jeg har lige købt en '96 Carisma, og vil gerne skifte radioen ud, da den tidligere ejer har installeret det billigste "Goodmans" skidt man kan finde, der konstant giver problemer, og køn er den heller ikke ligefrem.

Jeg har derfor kigget på følgende radio, men er der nogen der har nogle tips om hvad jeg evt. skal være opmærksom på?
www.carsound.dk/produkt.asp?id=6903&pk=2...radio_m._USB-indgang

Det ville jo være ærgeligt at købe sådan en radio, blot for at opdage at den ikke dur i bilen, af en eller anden grund?

Jeg vedhæfter billede af center-consollen, hvis det kan hjælpe :-)

Lidt off-topic, er der nogen der har erfaring med installation af elektrisk rude-hejs i Carisma med manuelle vinduer?
Fx dette kit fra T-Hansen?
thansen.dk/product.asp?c=2335832492&n=-1...86982&pn=-1712886662
Nemt/Svært? Smart/Kikset?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Bilradio til '96 Carisma 16 år 3 måneder siden #20907

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
det med radion er som regl bare byt til nyt :)

det med rudehels, ja det er da smart, men en ulæmpe er nok at du jo får nogen huller der hvor "håndsvinget" har siddet ?

Bilradio til '96 Carisma 16 år 3 måneder siden #20908

• Billen
  • Billen's profilbillede
som exn skriver så er radioen lige til, fordi den radio der sidder i nu er 99,9 % sikkert med iso stik og det er jvc'en også.

Jeg ville nok tage en lidt større model af JVC, nemlig den her www.carsound.dk/produkt.asp?id=6217&pk=1...o_m._DVD_%26_GigaMP3 har den også selv i min arbejdsbil 8) fordelen er at der er GIGA mp3 dvs at du kan brænde en DVD med mp3 filer på og afspille dem således du kan have omkring 2500 sange på samme disk hvis du vil :wink:

Hvis det var mig som skulle have el ruder i bilen ville jeg købe noget originalt evt ved en hugger så er du også sikker på at du får noget som virker og slipper for det der "billige" look på dine dørbeklædninger med propper i håndtags hullerne.
Vedhæftninger:

Bilradio til '96 Carisma 16 år 3 måneder siden #20909

• 's profilbillede
Mange tak for jeres svar :-)

God idé med at finde rudehejs ved en hugger, det havde jeg ikke tænkt på.

Jeg tror stadig jeg tager den radio jeg fandt, da den har USB-indgang på fronten, hvilket jeg tror jeg kommer til at bruge mere end DVD-MP3.

Super rart at høre at den formentligt bare kan byttes direkte ud, så jeg ikke skal til at pille med nye kabler og den slags :-)

Så nu tror jeg at jeg vil køre ud og finde nogle dele til min "nye" bil, og få sat ny radio i :-)
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder