Jeg må give Webmaster ret priserne er kommet langt ned Mine første 15" t gav jeg 6000 for, og jeg havde fået 50% så prisen er faldet meget. Det første sæt 17" jeg købte til min brors Golf 4 i 1992 kostede 32000kr helt vildt i forhold til i dag
Det med billig dæk skal man tage stille og roligt, det er de store dæk firmaer der laver dem bare under et andet navn.det dæk jeg har på hedder Wanlli og det er Yokohama der laver det men prisen er bare det halve, mange af de store dækfirmaer sælger billige dæk bare under andre navne, lidt smart så for de også solgt dæk til dem der ligeglad med hvad der står på dækket, jeg har prøvet at lave en liste over hjem der laver hvad, under hvilke navne men hver gang listen er klar, så laver de et nyt navn på billig dæk, ærgeligt ville ellers gerne kunne se hvem der laver hvad.
Fælge fra THansen og Høyer, tror jeg ikke der er noget at komme efter ,de vil højne deres varer til noget bedre, der er også kommet mange flere original dele på hylderne, så det er et godt tiltag.
Men deres nye Fælgsortiment. Der sælges mange af dem så vi kommer til at se mange i gadebilledet, Både THansen og Høyer i Holbæk har allerede solgt rigtig mange af dem et sæt 15" tommer dæk og fælge monteret er billigere end at købe 4 Stk 15" t dæk alene det er stof til eftertanke