Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
InCarEntertainment - HiFi, men også ind/udvendig styling.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Ekstremt billige alufælge fra T-hansen

Ekstremt billige alufælge fra T-hansen 19 år 2 uger siden #1564

• 's profilbillede
En af mine venner har netop købt et sæt 17" samt et sæt 18" alufælge hos T-hansen. - Han gav 4000 for 17" og 7000 for 18" - Inkl. dæk.

Inden vi monterede disse kørte vi lige ned og fik dem afbalanceret. - Men her var intet at komme efter. Det ene ud af 8 dæk ville nogle gange have 5 gram, men satte man 5 gram på skulle det af igen.

Derfor blev alle 8 dæk monteret uden at var blevet gjort noget ved dem. - Og resultatet er (set i mine øjne) temmelig positivt.

Rent designmæssigt, så er det jo optil den enkelte om man kan lide deres design, men nogle af dem er faktisk flotte syntes jeg. Og der var bare ingen rysten i rattet overhovedet efter montering. Dækstøjen var også langt mindre end med Firestone Winterhawk.

Så alt i alt, så er mine første erfaringer med T-hansen's satsning på dæk / fælge generelt positive. - Hvor utroligt det end lyder.

Er det virkeligt blevet så billigt at få alufælge? - Mine første 15" 195/50-15" tror jeg at jeg gav omkring 10.000 kr. for. - Og det var ikke nogle specielt dyre/gode dæk.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Ekstremt billige alufælge fra T-hansen 19 år 2 uger siden #12117

• Billen
  • Billen's profilbillede
Hvilket mærke er de der dæk som er monteret ??
Og hvordan ser mønsteret ud, hvis man skulle sammenligne med dæk fra f. eks Goodyers site http://www.goodyear.dk/services/tyreguide/schematicoverviewCar.html

Ekstremt billige alufælge fra T-hansen 19 år 2 uger siden #12118

• 's profilbillede
ja det er blilit men det er bar lidt kedlig nå alle skal ind og hag dem vi kommer til se dem på mage biller tro jeg jeg gav 7000 for min fælger med dæk 17 tommer aleso det er market

Ekstremt billige alufælge fra T-hansen 19 år 2 uger siden #12119

• 's profilbillede
Jeg har undersøgt priser på dæk og fælge i Tyskland og de kan faktisk konkurrere med T-Hansen og så er det bedre dæk og fælge man får og et betydeligt større udvalg. :wink:

Ekstremt billige alufælge fra T-hansen 19 år 2 uger siden #12120

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Jeg må give Webmaster ret priserne er kommet langt ned Mine første 15" t gav jeg 6000 for, og jeg havde fået 50% så prisen er faldet meget. Det første sæt 17" jeg købte til min brors Golf 4 i 1992 kostede 32000kr helt vildt i forhold til i dag
Det med billig dæk skal man tage stille og roligt, det er de store dæk firmaer der laver dem bare under et andet navn.det dæk jeg har på hedder Wanlli og det er Yokohama der laver det men prisen er bare det halve, mange af de store dækfirmaer sælger billige dæk bare under andre navne, lidt smart så for de også solgt dæk til dem der ligeglad med hvad der står på dækket, jeg har prøvet at lave en liste over hjem der laver hvad, under hvilke navne men hver gang listen er klar, så laver de et nyt navn på billig dæk, ærgeligt ville ellers gerne kunne se hvem der laver hvad.

Fælge fra THansen og Høyer, tror jeg ikke der er noget at komme efter ,de vil højne deres varer til noget bedre, der er også kommet mange flere original dele på hylderne, så det er et godt tiltag.
Men deres nye Fælgsortiment. Der sælges mange af dem så vi kommer til at se mange i gadebilledet, Både THansen og Høyer i Holbæk har allerede solgt rigtig mange af dem et sæt 15" tommer dæk og fælge monteret er billigere end at købe 4 Stk 15" t dæk alene det er stof til eftertanke
Vedhæftninger:
Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

Ekstremt billige alufælge fra T-hansen 19 år 2 uger siden #12121

• 's profilbillede
Nully, selvom mønsteret er det samme er det ikke sikkert det er samme producent. Jeg har arbejdet ved NDI og dengang jeg var der havde de også billige dæk med samme mønster som de "kendte" men mange af dem var lavet i fjernøsten. Vi havde også slidbaner med Pirrelli P4 mønster, så det er ikke let at tjekke hvem der laver hvad. Der står dog en kode på dækket så man kan se det, men jeg kan desværre ikke huske hvordan eller hvor den står.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder