Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Choker i en DI-D diesel?

Choker i en DI-D diesel? 22 år 4 uger siden #98

  • 's profilbillede
Hmm... Er jeg begyndt at køre

med "choker" :?:

Jeg har DI-D'er som normalt ligger på omkring 750-800 rpm i tomgang.
Modsat mine

tidligere Mitsubishier, så er tomgangen konstant. Altså ikke noget med, at den er højere når bilen ruller, og først

ved 100% stop falder.

I de sidste par dage har jeg oplevet, at min tomgang ligger på omkring 850-900 rpm. Også

når bilen holder helt stille. - Og f.eks. har tilbagelagt 100 km på motorvej. - Den kan også godt finde på at køre med

højere tomgang ved bykørsel.

Det er ikke hvergang den kører med en højere tomgang, men jeg syntes det bliver

oftere og oftere.

Jeg har målt spændingen på mit batteri, da jeg måske kunne have en formodning om, at

elektronikken "hæver" tomgangen hvis f.eks. spændingen på batteriet er for lav....

Med hvad siger I

andre?

For 2 dage siden blev der udlæst fejlkoder... Der var bare ingen :?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Choker i en DI-D diesel? 22 år 4 uger siden #4699

  • 's profilbillede
Jeg har det samme problem,men min svinger fra at gå i

stå til at køre 2300 omdr-i tomgang. :cry:
Min er godt nok en ice-multi.
Jeg har snakket med min mitsu

forhandler om det og de siger det er en ventil i indsugnings manifolden der skal skiftes.
Jeg ved ikke om det er

det samme med din,men det kunne da være noget ligende. :?:
Prisen for sådan en ventil er ca 2300+moms+montering

:?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.134 sekunder