Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Kompressor på E33A

Kompressor på E33A 20 år 5 måneder siden #844

  • 's profilbillede
Hej rødder

Efter lang tids

tanker og beregninger er jeg kommet frem til at jeg vil montere kompressor på min Galant 2,0 8v.. Planen var at

montere smedede stempler og en forstærket toppakning(det hele er købt). MEN da jeg aldrig har rodet med trykladning på

en mitusbishi, vil jeg lige høre om der er nogle af jer der kan hjælpe.

1. Er det nødvendigt at lave om på

bezinmængden i form af piggyback el. lignende?

2. Bør jeg sænke kompressions forholdet?

3. Bør man

montere plejlstænger med undersmøring?

Som sagt så ved jeg ikke hvor meget el. lidt man kan byde en mitsu

motor, så alle svar/erfaringer vil være en stor hjælp. Meningen er at bilen skal kunne køre dagligt, så hvis ikke det

vil kunne holde har det ingen interesse.

motoren burde få omkring 150-160hk ved ca. 4700 omdr/m. (teoretisk via

Desktop Dynotest) måske lidt mere med en skarpere knast.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.194 sekunder