Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Tilsodning

Tilsodning 20 år 5 måneder siden #841

  • 's profilbillede
Hej!

Nu er min Carisma begyndt at gå

i stå, når jeg kobler ud og motoren er kold. Tilsodningen er åbenbart allerede blevet så slemt igen.

En gang

Carbon Blaster koster hos den lokale Mitsu 3.300kr :-(

Det kommer jeg nok ikke rigtig udenom, men det skal

ihvertfald være første og sidste gang, den skal have sådan en behandling.

I de tyske Mitsu forums kan jeg læse

at der er rigtig mange, især Galant GDI ejere, der lukker for AGR ventilen.


http://home.arcor.de/opitz.maik/AGR/AGR.htm
Dette gør at den ikke soder til igen. Er der nogen der

har hørt eller har erfaring med dette?

Spørgsmålet er så om det er nødvendigt, når der fra nytår kan købes

svovlfri benzin.

Mvh
Ricky
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tilsodning 20 år 5 måneder siden #8214

  • 's profilbillede
Hej igen!

Jeg har lige talt med Mitsu i

Kolding.

De påstår at med en gang Carbon Blaster og den nye Shell GDI olie, så er der ikke flere problemer med

GDI'en. :D

Jeg skulle således få alle mine 125 heste tilbage. :D

Prisen: ca. 4.000kr. for rengøring

og olieskift.

Jeg spurgte, når de har løst GDI problemet, om den så kommer til Danmark igen. Det var de ikke

helt sikre på, men der er bestemt en mulighed for det.

Mvh
Ricky
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tilsodning 20 år 5 måneder siden #8215

  • 's profilbillede
Hej Ricky!!
Prøv at kontakte als motor i

sønderborg. Der skal du snakke med en der hedder Eli han kan bare det med carismaer, han har ihvertfald mange års

erfaring. jeg fik min blastet derude. :wink:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tilsodning 20 år 5 måneder siden #8216

  • 's profilbillede
Heldigt at jeg fik blastet min på garantien det har

ihvert fald hjulpet, jeg køre også på shell`s special olie til GDIER.

Jeg syntes at det er hver at offer de

mange penge.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tilsodning 20 år 5 måneder siden #8217

  • Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Indlæg: 281
  • Modtagne TAK: 2
Har du prøvet med nogle "tæsk"?????, jeg har hørt at

det nogen gange hjælper, man sørger for at den er 100 % gennemvarm med noget frisk kørsel, og så en 6-7 kilometer med

6000 rpm i anden gear, ( ja, det lyder lidt som tortur ) så hjælper det MÅSKE . Jeg gør det nogen gange i min Lancer (

selvom det ikke er en GDI ) når jeg syntes den virker "død", er der nogen der ved om det er dumt og om det idet hele

taget har nogen virkning, for så vil jeg MEGET gerne vide det, inden jeg måske brænder min motor af.
En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tilsodning 20 år 5 måneder siden #8218

  • 's profilbillede
Jeg ved ikke om tæsk lige er sagen... Tror hellere

jeg ville foreslå en udflugtstur til Tyskland. - Efter 500 km med 150+ km/t trækker min 100% rent, og der er INGEN

røgudvikling - Selvom den presses voldsomt bagefter.

Medlemmer som har kørt bag mig ved, at min dieselhakker

tror den er en lille DSB færge. - Og ryger temmelige meget. Men bliver den "blæst igennem" jamen så er der intet.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder