Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: chiptuning af galant 1.8 glsi

chiptuning af galant 1.8 glsi 20 år 6 måneder siden #815

  • 's profilbillede
nogen der ved hvad det

indebærer, hvilke muligheder der er, hvor det kan foretages henne i nordjylland, og så lige hvor meget det

koster.

:?:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

RE: 20 år 6 måneder siden #8132

  • 's profilbillede
Uden yderligere tuning, såsom turbo, knast,

neddrejet svinghjul osv, skal du desværre nok ikke regne med en størrere effektforøgelse med en chip.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

chiptuning af galant 1.8 glsi 20 år 6 måneder siden #8133

  • 's profilbillede
Jeg har ikke hørt andet end positive ting om

RH-Motorsport
www.rh-motorsport.dk - Men deres kendskab til Mitsubishi er vist temmelig begrænset...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

chiptuning af galant 1.8 glsi 20 år 6 måneder siden #8134

  • 's profilbillede
hvad koster det at få skarpere knaster i dytten, og

evt. drejet svingdimsen ned :shock:

og hvor meget vil det ca. give i effekt?

Hvad ville det ellers

koste at montere turbo på den incl. indkøring, blow off og alt det gylle der ellers skal til??
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

chiptuning af galant 1.8 glsi 20 år 5 måneder siden #8135

  • 's profilbillede
Turbo på galant 1,8 ca. 40K.. Muligt det gøres

billigere men så har man da lavet et budget.. Ellers kontakt www.su-racing.dk de kan give dig mere nøjagtigt

forestilling om, hvad du skal op med af penge, og de vejleder dig også meget gerne i hvad der kan gøres og hvor meget

effekt du evt. kan forvente. De er nemlig nogle rigtig flinke fyre :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

chiptuning af galant 1.8 glsi 20 år 5 måneder siden #8136

  • 's profilbillede
lyder sgu egentlig rimelig dyrt.. Kiggede på SU

racings hjemmeside, men de skriver at deres turbokit ikke er godkendt til syn eller gadebrug, så lidt øv..



Hvad med kompressor?? hvad vil det ca. koste mig.

Eller er det bare nemmere hvis jeg droppede turbo

og/eller kompressor, og smed en motor i den fra en galant 2.0 v6? :twisted:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder