Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Vedr. køb af Colt

Vedr. køb af Colt 20 år 6 måneder siden #804

• 's profilbillede
Hvad siger i til en Colt 1,3GLi 1996

med 240000 km på klokken, er det for mange kilometer :?:

Bilen er nysynet, uden nævneværdig rust og koster

30000.-
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Vedr. køb af Colt 20 år 6 måneder siden #8089

• 's profilbillede
TJaa det lyder da fornuftigt umidbart ville jeg sige

det er ret mange kilometer, men 1300 motoren er utrolig nem at få hos en hugger med et okay kilometer tal hvis du selv

har mod og plads til at lave et engine swap er det jo ikke det store tror du kan få sådan en motor for et par tusind

kroner, men hvis du ser efter det og ikke regner med at skifte motor selv, så husk at se hvornår tanrem er blevet

skiftet kig lige de normale slid dele efter bremsere hvor meget belægning der er evt få den lige kørt over en

bremseprøve stand, og se om den skæv bremser det er jo immer væk et par tusind kroner at skifte bremser og måske mere

hvis noget "hænger".

En anden mulighed er at få lavt sådan et FDM tjeck de køre sådan noget at de kan "hæfte"

for evt problemer der kommer, de laver nærmest en garenti på bilen, hvis du vælger den koster det godt nok 1000kr men

det er nok også gode penge givet ud det er trodsalt en 8 år gammel bil nu, og hvis du ikke har meget forstand på

biler, er det jo en god og billig professionel hjælp.

Håber du kan bruge det til noget

Vedr. køb af Colt 20 år 6 måneder siden #8090

• 's profilbillede
Hov glemte lige at sige husk at lyt meget nøje til

gearkassen, det er en dyr satan på sådan en og er vidst et svagt punkt i syncromesen.

RE: 20 år 6 måneder siden #8091

• 's profilbillede
Min kammerat (ham der skulle købe den) var lige

ude og prøve den i dag, den var desværre meget misvedligeholdt, efter at have kørt 10-15 min gik den simpelthen i stå

og ville ikke starte igen, synd for ifølge sælgeren var den i god stand :!:

Jeg har forgæves forsøgt at

overtale ham til en Mitsu, men det ser desværre ud til at jeg har tabt slaget, han er gået tilbage til at kigge efter

Puntoer :cry: :cry:
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.128 sekunder