Du skal lave en studs i dit bundkar til
olietilbageløb fra din turbo da det er det eneste der ikke er på din motor i forhold til den "berygtede" 4g63t motor
også kaldet vr-4. olie "indgangen" sidder på venstre side af dit topstykke når du står og kigger ned i motoren, mener
det er en 17" eller en 19" bolt der sidder i for at olien ikke løber ud.
Og så skal du selvfølgelig bruge
følgende ting for at det hele spiller max.
Turbo, intercooler, benzintryksregulator, trykrør, blowoff
ventil. større dyser. og diverse silicone slanger og for ikke at glemme et godt (dyrt) benzinfilter med stålslanger så
du er 100% sikker på at din bil får REN benzin. da du ellers kan få problemer med "turbo tøven" fordi den ikke kan
sætte benzin trykket højt nok i forhold til det turboen kræver.
Og husk for guds skyld ikke at køre højere tryk
end MAX 0.5 bar når din motor ikke bliver proppet med smedede stempler og anden krumtap osv. da du ellers risikerer at
få brændt hul i dine stempler pga for lille benzin mængde.
Og for at gøre det hele rigtigt. så bør du skifte
olie, oliefilter. vand, tændrør der er koldere NGK 9 f.eks og så prøv at finde nogen større tændkabler 8mm da du kan
risikere de bliver for varme når turboen trækker al kræften ud af din motor. for at være sikker på at det hele er nyt.
da du garanteret vil blive mere glad for det i længden.
Håber du har fået det hele på plads. for nu er jeg
godt nok træk