Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Op og ned i omdrejninger

Op og ned i omdrejninger 20 år 7 måneder siden #764

• 's profilbillede
Min galant er begyndt at

opføre sig noget sjovt - når den er kold (f.eks. har stået hele natten) ligger den for det første i 2000 omdr. ved

tomgang.
Når man så har kørt lidt ligger den og flyver op og ned mellem ca. 1600 og 2000 omdr.

Det her

forsætter lidt tid, indtil den er blevet varm, så ligger den sig somregel pænt ned under 1000 omdr. som den skal (godt

og vel 7-800omdr vil jeg mene)

Hvad sker der lige her ?

p.s. hvilke bremser bruger i egentlig ? Ham

der haft galanten før mig har brugt Høyers, som virker fint indtil man har kørt den lidt friskt, så står de og ryger

:roll:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Op og ned i omdrejninger 20 år 7 måneder siden #7927

• 's profilbillede
Hey..

Sjovt du lige nævner det, min begyndet

ogsåpå det pjat for en uge siden.. Jeg tog strømfordeler dækslet af og rensede elektroderne samt rotor(der var ca. 1

mm skidt og møg på hver elektrode i dækslet) og problemet har ikke vist sig siden..

Ang. bremser, så ved jeg

ikke hvilke slags der er på min, men uoriginale bremsedele kan absolut ikke anbefales medmindre man leder efter

forstækede klodser og ventilerede/hullede skiver. Det Onkel Høyer sælger holder som regel kun til en hård opbremsning,

så er skiverne skæve og klodserne larmer..

Op og ned i omdrejninger 20 år 7 måneder siden #7928

• 's profilbillede
Det var kun dækslet du tog af ? Er det nemt at

komme til, ellers må den på værksted - har desværre ikke den bedste legeplads mere efter vi flyttede :(

Ang.

bremserne kan jeg jo kun give dig ret .. jeg kørte med greenstuff da jeg havde turbo på carina'en og det virkede

bare. De svinede lidt rigeligt med bremsestøv godt nok.

Op og ned i omdrejninger 20 år 7 måneder siden #7929

• 's profilbillede
jeg var også i samme forbindelse ved at se om jeg

kunne finde nox sensoren, således jeg kunne få den stellet.
Jeg tror nok jeg fandt

den, men er ikke sikker - kan det passe man kan nå den fra venstre side af motorrummet, sådan nærmest helt inde under

indsugningen ? der sidder noget der kunne føles lige så lang som en lambda sonde med måske en enkelt eller to

ledninger til??

Jeg læste andet steds her på siden det kunne afhjælpe problemet hvis jeg fik den stellet.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.133 sekunder