Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Er dette strømfordeler til Galant GTI 16V 92??

Er dette strømfordeler til Galant GTI 16V 92?? 20 år 10 måneder siden #668

  • 's profilbillede
Jeg har

søgt på databaser ved autoophug og faldt over denne:
POWER UNIT J722T til 2.0EDC4 motor.
Er der nogle i dette

forum der ved om det er strømfordeler til Galant GTI 16 V fra 92??
Mvh
Ole
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Er dette strømfordeler til Galant GTI 16V 92?? 20 år 10 måneder siden #7523

  • Danni
  • Danni's profilbillede
Den Power Unit er et modul hvor tændspolen får strøm

fra.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tak skal du have... 20 år 10 måneder siden #7524

  • 's profilbillede
Så var det altså ikke den jeg var

ude efter.
Men der MÅ DA VÆRE NOGLE HER I DETTE FORUM der kender lidt ( læs meget ) til Strømfordeler.
Når jeg

ringer til en hugger vil de have et "såkaldt" T Nummer. Det skulle stå på strømfordeleren, men jeg kan ikke komme til

at læse det før jeg får afmonteret den gamle, og gør jeg det kan jeg jo slet ikke køre.
Så fortæl..fortæl hvis der

er nogen der kendet dette T Nummer på strømfordeler gerne med Kraft transistor til Galant GTI 16 V årgang 92 så jeg

undgår de periodiske udsætninger på en eller to cylindre.
Fejlen kommer og går som vinden blæser.


hjæææææææælp :roll:
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Er dette strømfordeler til Galant GTI 16V 92?? 20 år 9 måneder siden #7525

  • 's profilbillede
Hvis det er en GTI har du ingen strømfordeler. Kun

(DIS) tændspoler.
Det kan hjælpe gevaldigt at skifte tændkabler - og husk at trykke dem alle i bund.
Et enkelt

kabel i min sad ikke som det skulle , på plads med det, og så var fejlen rettet.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

"Strømfordeler" 20 år 9 måneder siden #7526

  • 's profilbillede
Hejsa Dalle..
Tak for dit

svar. Jeg har efterhånden fundet ud af :( at der ikke findes strømfordeler i en GTI men derimod en PowerUnit enhed

der forsyner de fire cylindre med tænding. Men jeg kan se i de usædvanlige mange tidligere indlæg at dette ikke er et

enkelstående tilfælde. Alle ser ud til at have haft de samme urelmæssigheder på èt eller andet tidspunkt i deres bils

levetid hvad enten vi snakker Colt, Carisma eller Galant.
Alle har prøvet den uregelmæssige tomgang, udsættere

m.m.m. Alle har vel på èt eller andet tidspunkt resetet deres computer.
HVORFOR :?: skal det bare være sådan med

Mitsubishi :?: :?:
Der må da være nogen som kender den endegyldige løsning på dette problem som så mange

har???
Alle er glade for deres Mitsubishi, og dens unikke køreregenskaber men læser man trådene så findes denne

fejl uløseligt tilknyttet Mitsubishi.
Hvad med at nedsætte en undersøgelseskommision :D :D :D
Mange glade

sommerhilsener og glade Mitsu ture..
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder