Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hakkeri

Hakkeri 21 år 4 dage siden #604

• 's profilbillede
Her i eftermiddags begyndte min dejlige Galant

2,0 GTi 16V Dynamic-4 fra 1992 at hakke i det under acceleration, både under "blød" acceleration og "hård"

acceleration. Jeg har været nede ved en god ven, der er uddannet mekaniker og faglærer på motorlinien på Århus

Tekniske Skole, der har målt tændkabler igennem og kigget på tændrørerne, som åbenbart var i orden. Det er som om at

bilen kører på 3 cylindre en gang i mellem. Det skal siges at det var værst lyste den røde benzinlampe, efter at der

blev fyldt benzin på, hakker den stadig men ikke så meget som da lampen lyste. Min gode ven siger at det kan være

noget med tændkablerne/elektronikken og at det også kan være noget med benzintilførslen der ikke er som den skal være.

Jeg har haft bilen i ca. 2½ uge, så jeg er lidt træt af det, at den er "syg" så tidlig. Er det noget alvorligt? Er det

noget jeg kan køre med week-enden over? Bilen har kørt ca. 186.000 km. Er der nogle medlemmer i Århus-området? Svar

kan evt. sendes til flg. mail-adresse: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hakkeri 21 år 4 dage siden #7213

• 's profilbillede
har du prøvet at skifte noget så simpelt som benzin

filtret?

Unskyld.. 21 år 3 dage siden #7214

• 's profilbillede
Jeg kom til at skrive Nyt indlæg, men læs

lige: Hakker...Den mister pusten, der er lidt opfølgning...
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder