Her i eftermiddags begyndte min dejlige Galant
2,0 GTi 16V Dynamic-4 fra 1992 at hakke i det under acceleration, både under "blød" acceleration og "hård"
acceleration. Jeg har været nede ved en god ven, der er uddannet mekaniker og faglærer på motorlinien på Århus
Tekniske Skole, der har målt tændkabler igennem og kigget på tændrørerne, som åbenbart var i orden. Det er som om at
bilen kører på 3 cylindre en gang i mellem. Det skal siges at det var værst lyste den røde benzinlampe, efter at der
blev fyldt benzin på, hakker den stadig men ikke så meget som da lampen lyste. Min gode ven siger at det kan være
noget med tændkablerne/elektronikken og at det også kan være noget med benzintilførslen der ikke er som den skal være.
Jeg har haft bilen i ca. 2½ uge, så jeg er lidt træt af det, at den er "syg" så tidlig. Er det noget alvorligt? Er det
noget jeg kan køre med week-enden over? Bilen har kørt ca. 186.000 km. Er der nogle medlemmer i Århus-området? Svar
kan evt. sendes til flg. mail-adresse: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.