Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Vil ikke altid strte

Vil ikke altid strte 21 år 4 uger siden #565

• 's profilbillede
:? Hejsa jeg har en Galant 2.0 GTI

16V fra 92. I den senere tid har jeg haft nogle problemer med at den godt nok drejer rundt, men der kommer ingen

tænding. Samtidig slukker "Check Engie" lampen heller ikke. Når jeg så har rodet lidt imaskinen, rykket i div.

ledninger, tja så starter den uden det mindste problem.
Et andet "problem" hvis det da er et problem, er at jeg

synes dytten ligesom hænger 3-4 cm. lavere med fronten end bag på. Den hælder fremad, ganske tydeligt, nu skal det nok

siges, at den her i vinter kun kører på 14" fælge, men alligevel!!! den har såvidt jeg ved da ikke elektronisk

højderegulering, ej heller kan jeg finde noget steds at regulere forlygterne med som beskrevet i bogen der fulgte med

bilen. Jeg har først fået den her i Jan. 04.
Ole
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Vil ikke altid strte 21 år 4 uger siden #7042

• 's profilbillede
ja du kommer jo nok til og tjekke dine ledninger for

brud ...
men det er ikke sikkert at du kan se bruddet . en ledning kan godt være knækket uden at du kan se det ude

fra ... ellers må du til auto elektriker og få dem til og måle det igennem .

Jeg er så ked af, den hænger ned ;-) 21 år 3 uger siden #7043

• 's profilbillede
Jeg synes dytten

ligesom hænger 2-3 cm. lavere med fronten end bag på. Den hælder fremad, ganske tydeligt, nu skal det nok siges, at

den her i vinter kun kører på 14" fælge, men alligevel!!! den har såvidt jeg ved da ikke elektronisk højderegulering,

ej heller kan jeg finde noget steds at regulere forlygterne med som beskrevet i bogen der fulgte med bilen. Der er det

jo beskrevet hvor- og hvordan forlygterne reguleres. Det drejer sig om en Galant 2.0 GTI 16 V fra midten af 92. Men

måske hjælper det når de originale alufælge 15" bliver monteret igen. Og så synes jeg den larmer rigtigt meget i

tomgang når den er kold. Bilen har gået 305.000 km.

Jeg er så ked af, den hænger nedad ;-) 21 år 3 uger siden #7044

• 's profilbillede
Jeg synes dytten

ligesom hænger 2-3 cm. lavere med fronten end bag på. Den hælder fremad, ganske tydeligt, nu skal det nok siges, at

den her i vinter kun kører på 14" fælge, men alligevel!!! den har såvidt jeg ved da ikke elektronisk højderegulering,

ej heller kan jeg finde noget steds at regulere forlygterne med som beskrevet i bogen der fulgte med bilen. Der er det

jo beskrevet hvor- og hvordan forlygterne reguleres. Det drejer sig om en Galant 2.0 GTI 16 V fra midten af 92. Men

måske hjælper det når de originale alufælge 15" bliver monteret igen. Og så synes jeg den larmer rigtigt meget i

tomgang når den er kold. Bilen har gået 305.000 km.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.145 sekunder