Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Fra en motor 6A13 til 6A13TT

Fra en motor 6A13 til 6A13TT 21 år 3 måneder siden #445

  • 's profilbillede
Håber der er nogen der er

meget inde i de forskellige Galant motor modeller. :?:
Jeg har fundet udaf at i USA er det en Galant 3,0 V6 twin

turbo som hedder 6A13TT. Jeg har en Galant 2,5 V6 som hedder 6A13.
Så jeg tænkte på om man kunne tage turboerne

fra modellen fra USA, den må vel passe lige over på min. :twisted:
Håber der er nogen der kan hjælpe mig :D
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Fra en motor 6A13 til 6A13TT 21 år 3 måneder siden #6353

  • 's profilbillede
Det kan du godt, men dine stempler og plejlstænger

holder kun til ca. 14-16 psi ladetryk, så det vil ikke lave samme effekt uden en større ombygning.

Lance
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Fra en motor 6A13 til 6A13TT 21 år 3 måneder siden #6354

  • 's profilbillede
Vil det sige at det turbo sæt der sider på 6A13TT

passer lige over på min. Men jeg skal "bare" skifte stempler og plejlstænger ud? :D
For jeg tænkte at det ville

være billiger at gører det på denne måde, end at få det bygget uoriginalt turbo sæt på.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder