Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Programmering af ny nøgle via OBP eller skal der computer på?

Programmering af ny nøgle via OBP eller skal der computer på? 13 år 9 måneder siden #4284

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hejsa Folkens,

Hvis man har en ny "ren" nøgle der skal ligges ind i bilen, skal man så have en computer på for at kan gøre det. Eller er der en eller anden smart "metode" hvorpå at man kan stille bilen i en indstilling der gør at man selv kan tilføje nøgler til dens startspærre.

Eller er man ude i at man er nød til at "clone" chippen fra en af ens nuværende nøgler og få lagt over i den "rene"?

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hej, de gange jeg har købt ny 13 år 9 måneder siden #25540

Hej, de gange jeg har købt ny nøgle er det et aut.værksted der har kodet nøglen,og der er jo chip i den nye nøgle der bare skal kodes ( det tager ca5min med org.computer)

Nu er det ikke en autoriseret 13 år 9 måneder siden #25541

• DangerDane
  • DangerDane's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Nu er det ikke en autoriseret nøgle. Men jeg ved at man kan få en låsesmed til at skære en ny nøgle og så kopierer RFID chippen så at den nøgle han laver er identisk med.. Men tænkte at der måske var en måde hvorpå at man skal skulle have nøglen skåret og så "selv" kunne kode nøglen.

Visse bilfabrikanter tillader bilejeren selv at kode sine nøgler til bilen gennem en eller anden underlig okskur procedure. Og var mere nysgerrig på om det var noget Mitsubishi også gjorde eller de krævede at folk fandt et værksted.

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.151 sekunder