Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Bremser selv!!!

Bremser selv!!! 13 år 9 måneder siden #4278

• wasaki
  • wasaki's profilbillede

Min lancer fra 1999 bremser selv, efter en tur på motorvejen kører jeg ad en sidevej og bilen bremser ad sig selv for til sidst at næsten sætte sig, en tur ind til siden og efter en time er alt okey igen kører ca 5 km og det samme igen og måtte til få den hjem og skille den ad, den ene kaliber var gået en tur så et nyt sæt på foran (skal lige sige det er kun den ene forhjul der bremser) ser det hele efter kører en "lille" tur ca 2 km så det samme igen, løsner det bremsekable som går til den forhjul og den bremser ikke mere, kigger på absboxen og slår den fra men den beholder trykket...
nogen der har en løsning......
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Forstår ikke helt hvad du 13 år 9 måneder siden #25526

• Nully
  • Nully's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
  • Modtagne TAK: 46
Forstår ikke helt hvad du mener med du tager kablet af for der er da ikke et kabel på forhjulet

Men det kan være en bremseslange der er faldet sammen så den ikke kan slippe trykket igen det har jeg lavet på flere biler

Galant for ever
Den ene af 2 der selv har kørt en højre styret Evo 3
Den eneste af 2 der selv har kørt en Evo 8
Har selv kørt et modulvogntog fra Frode Laursen på 25m
www.nullysgalant.dk
www.mitsu-shop.dk

bremser 13 år 9 måneder siden #25527

• Brian Juncher
  • Brian Juncher's profilbillede
Har før prøvet på en golf og en pegeot hvor det var en bremseslange der var faldet samme så man godt kunne få bremsetryk igenem men når man slap pedalen holdte den trykket det er en mulighed men fejlen kan også ligge i hydraulikenheden til abs start lige med bremseslangen den er billigst

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.165 sekunder