Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: En pose blandede spørgsmål - Colt CAO -

En pose blandede spørgsmål - Colt CAO - 13 år 9 måneder siden #4265

• j.rath
  • j.rath's profilbillede
Hej brugere..

Som ny Mitshubishi ejer, fandt jeg frem til dette forum, og så håber jeg da at kunne få lidt hjælp herinde.

Jeg har købt en Colt 1,3 GLXi Mirage - modellen har jeg fundet ud af hedder CAO.

Men jeg ville gerne have lidt mere info om denne bil, motorkode, hk/nm osv. Nogen der kan hjælpe der?

Og hvad er forskellen fra en GLi model til min GLXi Mirage?

Hvad jeg har kunne finde ud af, er at der sidder 4" højtalere oppe under instrumentbrættet, og disse lyder som noget lavet af pap, så dem vil jeg gerne skifte.

Kan man få et ordentligt sæt 4" højtalere til under 1000 kr? og kan der være et 3-vejs sæt indenunder, ?

En anden mulighed vil være at bore hul i dørene, men hvad kan man sætte derned? kan der være et 6½" sæt?

Sidst! er der ikke mulighed for at søge her i forummet? - jeg er sikker på jeg kan finde lidt svar, men jeg gik død da jeg sad og bladrede igennem.

hilsen Jannick

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Nogle steder at kikke. 13 år 9 måneder siden #25475

• Morten
  • Morten's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 10
Celeste 1600 ST 1980
Galant VR4 1991
Carisma GDI auto 1999

tror ik jeg har set nogle 4" 13 år 9 måneder siden #25476

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
tror ik jeg har set nogle 4" som 3-vejs højtalere, nok mest som 2-vejs især hvis du skal holde det under 1000 kr
men syns det her er et godt bud her hosCaround

En anden ting ville være, at hvis du gerner vil have 6.5" enheder i dørene så prøv lige om du kan få beklædningen af og måle både på døren og selve beklædningen for at være sikker på at de kan være der.

Og til sidst nej der er ikke en fungerende søge funktion i vores forum. Det er vidst heller ik noget som kommer på denne side da en ny er under vejs

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder