Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Colt 1.3 '94 - Fjernbetjening til centrallåsen, hjælp?

Colt 1.3 '94 - Fjernbetjening til centrallåsen, hjælp? 13 år 10 måneder siden #4245

• Hacksterrenewed
  • Hacksterrenewed's profilbillede
Hey i huset.

Jeg står i den situation at jeg bare skal have mig en fjernbetjening til bilen(En Colt 1.3 fra '94) nu (centrallås). Og er herved kommet frem til noget som dette her:

net-import.dk/product_info.php?cPath=91_82&products_id=374

Umiddelbart har et sted jeg kan få nøglen slebet til at passe min originalnøgle så intet af det er problemet.

Men kan jeg overhovedet benytte den her pakke til bilen? Har ingen idé om hvad der er kompatibelt med min bil og heller hvorvidt om hvor eller hvordan(der er vejledning med) den skal monteres.

Alt i alt, vil jeg egentlig bare gerne have et "no go, eller Go for it" før jeg begynder med at bestille alt muligt :)

Håber der er nogen med erfaring, eller som kan give mig et svar :)

Tak på forhånd, Hakim.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Colt 1.3 '94 - Fjernbetjening til centrallåsen, hjælp? 13 år 10 måneder siden #25424

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
Hej Hakim

Du kan godt bruge det sæt men du skal klippe i bilens ledningnet for at få det til at virker, så hvis du ikke lige har styr på strøm vil jeg nok tænke mig om hvis jeg var dig eller finde en som kan montere det

Ja okay, men jeg har en ven 13 år 10 måneder siden #25425

• Hacksterrenewed
Ja okay, men jeg har en ven der hjulpet mig ud før med noget strøm i bilen, han ved ihvertfald hvad han gør.

Men nogle idéer til hvor i bilen? Umiddelbart ville jeg mene at det skal være i en af dørene eller?

Ja okay, men jeg har en ven 13 år 10 måneder siden #25426

• Hacksterrenewed
Ja okay, men jeg har en ven der hjulpet mig ud før med noget strøm i bilen, han ved ihvertfald hvad han gør.

Men nogle idéer til hvor i bilen? Umiddelbart ville jeg mene at det skal være i en af dørene eller?

Colt 1.3 '94 - Fjernbetjening til centrallåsen, hjælp? 13 år 10 måneder siden #25427

• Søren :-)
  • Søren :-)'s profilbillede
Lige hvor styreboksen til centrallåsen sidder i en colt jeg ved ikke og det er jo ikke så let i dørene for så skal du have flere ledninger igennem derner den sidder oppe under instrumentbordet i ventre side

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.162 sekunder