Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: problemer med koblingen :(

problemer med koblingen :( 14 år 3 måneder siden #4134

• rallern
  • rallern's profilbillede
<span class="Apple-style-span" style="font-family: verdana, arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; color: rgb(37, 37, 37); "><span style="width: 570px; ">Hello :)
Historien:
havde været til syn med min galant, og fået en fin lille liste til et omsyn, så kørte ud på værksted for at fikse det, da jeg alt var lavet og jeg kørte hjem ad, kunne jeg ikke koble ud mere, fandt så ud af det var hoved cylinderet der var gået istykker, ud til en hugger og hente en "ny", sætte den i, det virkede fint lige ind til 1½ senere hvor slave cylinderet så røg, op i thansen og hente en ny, i med den (og som alle andre thansen dele passede dele passede den selvfølig ikke 100% så det tog sin tid)
det resulterede så i at olien pissede ud :(

Problemet/spørgsmålet:
Der er en Utæt hed mellem Hoved og slave cylinder til min kobling, så spørgsmålet er så; er der mere mellem hoved og slave cylinder et 1 enkelt kobberrør?

For det ligner at der sidder nogle forskellige ting på gearkassen, men kan ikke se det ordenligt fordi jeg ikke har andre muligheder end at stå og rode med den på pakeringspladsen.

bil info:

Mitsubishi Galant (EA54)
V6 - 24V 2.0 (1998 ccm)
Årgang: 1996

Håber der er nogen der kan hjælpe :)

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

ang: kobling 14 år 3 måneder siden #25114

har selv en galant fra 93

der går et rør hovedcylindre mellem stenplade og motor hen til lige under dit luftfilter der fra karossen ned til gearkasse sidder der en trykslange, derfra er det igen rør

det meget muligt du har været uheldig, der hvor adskilt røret at du ikke har været forsigtig nok.

at røret er knækket ved forskrueningen på røret

eller hvis har fået arbejde som meget røret at det knækket et sted, kobberrør når først de er gammel og har en bestemt from, skal man passe meget på

jeg tror det er ved en af dine forskrueninger at den er gal, når du skiller sådan noget ad, skal du lige tilspænne forskrueningen ligen lidt men pas på,

især gammel rør er spørde i det, et tip er hold med fladtang på røret når lige bag forskrueningen

håber du kan bruge det til noget

med venlig hilsen

mikepedersen

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder