<span class="Apple-style-span" style="font-family: verdana, arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10px; color: rgb(37, 37, 37); "><span style="width: 570px; ">Hello

Historien:
havde været til syn med min galant, og fået en fin lille liste til et omsyn, så kørte ud på værksted for at fikse det, da jeg alt var lavet og jeg kørte hjem ad, kunne jeg ikke koble ud mere, fandt så ud af det var hoved cylinderet der var gået istykker, ud til en hugger og hente en "ny", sætte den i, det virkede fint lige ind til 1½ senere hvor slave cylinderet så røg, op i thansen og hente en ny, i med den (og som alle andre thansen dele passede dele passede den selvfølig ikke 100% så det tog sin tid)
det resulterede så i at olien pissede ud
Problemet/spørgsmålet:
Der er en Utæt hed mellem Hoved og slave cylinder til min kobling, så spørgsmålet er så; er der mere mellem hoved og slave cylinder et 1 enkelt kobberrør?
For det ligner at der sidder nogle forskellige ting på gearkassen, men kan ikke se det ordenligt fordi jeg ikke har andre muligheder end at stå og rode med den på pakeringspladsen.
bil info:
Mitsubishi Galant (EA54)
V6 - 24V 2.0 (1998 ccm)
Årgang: 1996
Håber der er nogen der kan hjælpe