Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: skal bruge en til at lave det de finder til syn

skal bruge en til at lave det de finder til syn 14 år 3 måneder siden #4123

• bodilsen
  • bodilsen's profilbillede
ja men hej jeg søger en der evt kan lave og syne min lancer nogen af de dele der skal laves er købt ind og ved sidste syn var der ikke maget der skuler laves men det er en lancer fra 91 1.5 glxi h/b så skriv til mig hvis du har så du kan gøre det så lad os snakke sammen om det køre gerne lidt for det da jeg selv bor i Kolding

jeg køre til syn med bilen og se hvad der skal laves på den og tager den der fra

Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hejfind en mekaniker gerne 14 år 3 måneder siden #25089

Hej

find en mekaniker gerne ude på landet de er til at snakke med og de er ikke dyre i timen de laver ikke mere på bilen end aftalt

hvis du er usikker så lav en aftalt pris på det hele

det er fint nok at finde nogle til at gøre det i jyske dollars men opstår der nogle problemer , hva så ??

Din-bil 14 år 3 måneder siden #25090

• rune1982
  • rune1982's profilbillede
Hvis du bor i kolding, så prøv at tage fat i det her værksted, de plejer at være til at snakke med og de er flinke til at give en erlig vudering, inden de går i gang med arbejdet.

<h1>Din-Bil</h1><div class="contact folded"><dl class="default"><dd></dd></dl></div>Ambolten 11B, 6000 Kolding

Tlf: <span class="skype_pnh_print_container">75 52 55 99

Mobil: <span class="skype_pnh_print_container">40 45 00 41

• Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.196 sekunder