Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Carisma 1,8 GDI årg. 99. Hopper

Hej igenHar lige været væk i 14 år 2 måneder siden #25074

• M.V
  • M.V's profilbillede
Hej igen

Har lige været væk i nogle uger.. :) Lørdag den 8. gik dyret amok igen med at hoppe og sætte ud. Bilen måtte hentes af Falck og køres på værksted. Bilen var på værksted i 5 dage hvor de skiftede højtrykspumpen igen med en ny. Jeg forklarede dem hvad der var blevet forslået herinde.. men de siger at de har undersøgt styreboxen og at den ikke fejler noget. Bilen har kørt nogenlunde siden jeg fik den tilbage.. den giver nogle små spjæt indimellem og mister lidt af sine heste.. men kun kort..

Værkstedet siger at jeg skal prøve at åbne for tanken næste geng den hopper.. de mener at bilen måske suger vacum i tanken og det måske er det der får den til at hoppe..????

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hvis den afgiver en del lyde 14 år 2 måneder siden #25075

• darupe
  • darupe's profilbillede
Hvis den afgiver en del lyde når du skruer tankdækslet af, så suger den vacum i tanken. Min gør det også, men det er meget begrænset. Hvis det evt. er et stort problem på din, så prøv at skift tankdækslet. Du kan vist få et uoriginalt fra Valeo til ca. 200 kr. så vidt jeg husker.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder