Hej
Jeg fik skiftet brændstofspumpe og højtrykspumpe og blev 8500 kr. fattigere.

( Bilen kørte som en drøm da jeg fik den tilbage. Jeg skulle så køre en længere tur den 25 i ca. 8 til 10 graders frost.. bilen gik amok efter ca. 40 km. Jeg fik den listet ind til Shell.. hvor jeg fyldte shells karburator væske på og fyldte 30 l. V-pover på. Da jeg kørte fra tanken var der ingenting...????? 2 dage efter kørte jeg en tur om natten i minus 18 grader.. bilen begyndte igen efter ca. 20 km.. men dog ikke så slemt. Jeg røg ind til shell igen og hældte atter en gang karburator væske på og fyldte resten af tanken op med V-power. Bilen har kørt som en drøm siden.
Det har hjulpet at skifte brændstofpumpen og højtrykspumpen.. for når bilen køre som den skal.. køre den meget bedre end før. Hopperiet er knap så slemt som før.. men hvis det skete på motorvejen.. måtte bilen hentes af falck.. da den max kan køre ca. 70 km/t. når den hopper.
Hva pokker sker der..?? Hvorfor kan karburator væske få den til at stoppe med at hoppe..?? Da bilen gik i stykker første gang.. hjalp det ikke en dyt med karburator væske og v-power. Jeg kan ikke få fat i værkstedet før i næste uge
Godt Nytår
Michael