Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Mitsubishi Galant, småskadet

Mitsubishi Galant, småskadet 14 år 4 måneder siden #4115

• Simon L
  • Simon L's profilbillede
Hej allesammen. Håber i kan hjælpe/rådgive mig.

Jeg var så heldig i foråret at komme i besiddelse af en Mitsubishi Galant 2,0 Glsi, 1993. til en meget fordelagtig pris. Bilen har sådan set ikke kostet mig noget, og det skulle forblive sådan da jeg reelt set ikke har råd til bil.
Desværre var jeg så uheldig (eller dårlig chaufør) at jeg desværre i disse snefyldte dage har formået at få en skade på bilen. Skaden er et "indhak" i næsen, dog heldigvis uden mekanisk skade (på køler osv.), en mindre bue over kølerhjelmen, samt højre forlygte.

Bilen skal synes april 2011, har kørt ca. 282.000, fået skiftet gearkasse omkring de 250.000 km. Alufælge, jeg har skiftet dæk (kørt ca. 1000km)

Mit spørgsmål går så på om den bedste løsning for mig vil være; skifte hjule til stålfælge med gamle dæk og få skrotpræmie. Eller den ville kunne sælges med større fortjeneste?

Hvis nogen ønsker flere specifikationer, eller jeg har overset et eller andet essentielt så sig endelig til.

NB. Er frygtelig ked af min, nuværende, Mitsubshi "karriere" skulle slutte på denne måde da det er/var en fantastisk bil.

Mvh.
Simon

(Mod, håber dette er rette forum)

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

hvis det ik er værre en en 14 år 4 måneder siden #25037

• eXntiC
  • eXntiC's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
  • Modtagne TAK: 31
hvis det ik er værre en en lille bule i hjelmen og en ødelagt forlygte, hvorfor så ik køre til en hugger og finde en hjelm som har ca samme farve og så en ny forlygte. Vil tro det kan gøres til ret små penge..

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder