Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Colt 94. Starter men dør lige efter?

Brian, burde den ikke holde 14 år 5 måneder siden #24943

• darupe
  • darupe's profilbillede
Brian, burde den ikke holde helt op med at starte så? Den kan jo ikke blive ved med at køre på benzindampe? Det tyder mere på en strømfordelingsfejl, hvilket jo kan ske hvis strømfordeleren er forkert eller på anden måde monteret forkert. Jeg har dog aldrig rodet med strømfordelere, så jeg tør ikke sige om dette kan være problemet eller ej.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Da jeg kom hjem i går aftes, 14 år 5 måneder siden #24944

• coltinc
  • coltinc's profilbillede
Da jeg kom hjem i går aftes, prøvede jeg tænde bilen, og den virkede sku.

Har ikk rørt den siden den gik død, så det må vel være fordi den var for varm sidst? oder was?

ang fejl 14 år 5 måneder siden #24945

• Brian Juncher
  • Brian Juncher's profilbillede
Det har jeg kun prøvet på min sidste galant der var det styreboksen det var galt med der var det kun 1 gang om måneden ca. før den gav op

Sådan som jeg ser det. Så er 14 år 5 måneder siden #24946

• Mekker Martin
  • Mekker Martin's profilbillede
Sådan som jeg ser det.

Så er det sådan med sådan en colt at efter du har haft batteriet/+ eller - polen af (hvilket du med stor sandsynlighed har efter at have skiftet generator).
Så skal sådan en colt gerne have lov at stå 10-20min for sig selv i tomgang ved første start for at få mappet styreboksen igen. Har prøvet nøjagtig det samme med min.
Hvis din bil ikke er blivet normal igen så pil stel fra. tag en slapper - sæt stel på igen - start bilen og lad den stå for sig selv i de der ca 20min. Sluk bilen og start igen og prøv at køre en tur for at se om det virker.

Mvh. Martin
Tid til at oprette siden: 0.146 sekunder