Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.

EMNE: Colt 94. Starter men dør lige efter?

En defekt/tæt på defekt 14 år 5 måneder siden #24937

• darupe
  • darupe's profilbillede
En defekt/tæt på defekt lambda sonde kan få bilen til at gå ud i tomgang når bilen er varm. Jeg har dog lidt det samme problem med tomgangen og jeg har netop også købt ny generator til min (en Carisma 1.8 GLS). Jeg målte nemlig nogle store svingninger i strømmen. Dit problem lyder dog meget som en defekt tomgangsmotor, men generelt er Mitsubishi biler mega belastende at finde fejl på da selv den mindste målefejl kan forårsage utallige symptomer.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Tandrem 14 år 5 måneder siden #24938

• Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 3
Her du set om tandremmen står på mærkerne?? Måske er den hoppet en tand, og hvornår har du sidst fået lavet tandremsskift med remstrammer, vandpumpe og det hele?

Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.

. 14 år 5 måneder siden #24939

• coltinc
  • coltinc's profilbillede
Puha, vel aldrig.

Ved i hvad sådan en tomgangsmotor evt. koster? Og hvad med tandremsskift, samt "det hele". Jeg en æsel til biler, aner intet om dem ;p

Tandremsskift 14 år 5 måneder siden #24940

• Dani
  • Dani's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 3
Tandremsskift ligger på 4-5000,- med det hele efter hvad jeg hører, her på sjælland og stepmotor kan du høre Nully her fra klubben om han har en liggende, ellers er de vist ret dyre som nye.

Danigalant.dk

Hvid Dynamic 4x4, 1991
Grøn Dynamic 4x4, 1992
Sort Dynamic 4x4 med VR4 gearkasse og bagtøj, 1989, er ved at blive bygget om til race med 450HK turbo motor.

Hvis du aldrig har gjort det 14 år 5 måneder siden #24941

• darupe
  • darupe's profilbillede
Hvis du aldrig har gjort det før, skal du helst få skiftet tandrem på et værksted. Hvad angår tomgangsmotorer, så koster de fra nye ca. 5600 ex. moms dvs. 7000 inkl. moms. Det var den pris jeg fik på det lokale Mitsubishi værksted da jeg spurgte om prisen til en Carisma. De mente dog at man kunne få en ombytter, hvilket så ville blive lidt billigere.

ang fejl 14 år 5 måneder siden #24942

• Brian Juncher
  • Brian Juncher's profilbillede
jeg tror jeg vil koncentrer mig om benzinpumpen/filter i 1. omgang, da det passer godt nok med at den går ud med det samme.

Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder