Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Manual til Space Star 1,8 2005

Manual til Space Star 1,8 2005 14 år 6 måneder siden #4018

• Niels Hansen
  • Niels Hansen's profilbillede
Jeg mangler en servicemanual til min Space star, kan jeg få hjælp til det.

Mit problem består i at ventilatorremmen hyler når jeg starter, jeg mener jeg skal justere strammerullen for at fjerne den fæle lyd, men jeg kan ikke se den ene bolt som jeg mener skal løsnes for at flytte rullen, kan jeg få forklaret hvad jeg skal.

Mvh. Niels Hansen.

Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Hej Niels, Jeg mener ikke 14 år 6 måneder siden #24819

• Gæst
  • Gæst's profilbillede
Hej Niels,

Jeg mener ikke der findes en decideret manual / Haynes til Space Star. Har i hvertfald ikke kunnet fremskaffe en til mig selv nogle steder. Men jeg har fået fat i en Mitsubishi værkstedsbog til Space Star. 1,3 og 1,8. Det kan jeg prøve at sende til din email hvis det er? Eller se om jeg kan finde det på nettet igen. Det hele står på engelsk, men bør være til at læse og forstå.

Men ellers så mener jeg at kunne huske, at bolten sidder foran mod køleren, men kan tage fejl. En topnøgle som forlænger kan hjælpe hvis det er forkert og det er nede ved selve remmene bolten sidder.

Vh
Morten

Mitsubishi Space Star 14 år 6 måneder siden #24820

• Niels Hansen
Hej Morten,

Tak for dit venlige svar, du må meget gerne sende en værkstedbog på mailen til min 1,8.

Min mail er: <a href="Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.">Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.</a>

Jeg har haft fat i den bolt du omtaler, men hvis jeg løsner den flytter jeg rullen den forkerte vej så remmen bliver mere slap, mener jeg.

Efter min opfattelse skal der være en bolt i den modsatte retning som kan løsnes, for derefter at stramme den bolt vi begge taler om så rullen strammer til.

Med venlig hilsen

Niels.

Hej Niels 14 år 6 måneder siden #24821

• Mortenbm
  • Mortenbm's profilbillede
Jeg har sendt værkstedsbogen til dig.

Kan se at den går tilbage til 1999, og din er fra 2005, men hvor stor forskel kan der være?

Det er en zipfil du har fået tilsendt, hvis ikke du kan få den til at virke, så kan den findes her:

<a href="free-pdf-ebook.com/2007/10/27/mitsubishi...tar-workshop-manual/">free-pdf-ebook.com/2007/10/27/mitsubishi...tar-workshop-manual/</a>

Jeg ved den virker, da jeg har min fra det link.

VH

Morten

Værkstedsmanual 14 år 6 måneder siden #24822

• Niels Hansen
Hej Morten,

Har du sendt zip-filen til min mail adresse? for der har jeg ikke modtaget noget, jeg har forsøgt med det link du henviste til, men jeg synes nu at det er alle andre mærker de skriver om, men jeg prøver mig frem.

Mvh. Niels.

Ang. Stramme af remhjul 14 år 6 måneder siden #24823

• sigma-3.0-v6 Vip.
  • sigma-3.0-v6 Vip.'s profilbillede
Hej med dig Niels.

Nu kender jeg så ikke spicifik din model og hvordan den er bygget op, men på mange nyere biler der løsner man kun den bolt som generatoren erhænger fast i.. Når den er løsnet så ville jeg mene der er en lang gevindstang som sidder under din generator eller på siden af den og den erpå sider en møtrik og hvis du skruer den op imod dig selv, mener jeg du strammer den og selvf. Modsat så løsner du genratoren..

Men skal ikke kunne sige om den er bygget op på samme måde som en gammel golf 2 fra 1989 hi hi... Jeg ville mene der sidder sådan en gevindstand som er til at løsne og strame din generator rem :-)

Hilsen Tommy
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder