Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Motoren går pludselig ud (afbrudt batteri)

Mærkeligt.. 14 år 7 måneder siden #24707

• Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
<p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px">Så har man hørt den med..

<p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px">Det har jeg sku aldrig prøvet før eller hørt om. Det giver slet ingen mening. kun hvis det giver gnister for det kan sade noget af de elektriske, men hvis den ikke har gnisteret såå jaaa..

<p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px">Min mitsu har stået utændt og uden batteri i ca 1 år og da den nye motor kom i started den første gang med det samme uden dårlig motorgang eller noget :-)

<p style="text-align: center">

<p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px">Men ja det er nok ENDNU en fejl på de GDI´er desværre..

<p style="text-align: center">

<p style="text-align: center"><span style="font-size: 18px">Tommy

Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Dejligt at du løst dit 14 år 6 måneder siden #24708

• Speedex
  • Speedex's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Dejligt at du løst dit problem, det er måske kun GDÌ`erne man ikke "bare" kan gøre sådan med

Speedex

En Toyota er sikrest i garagen ! se dèt er 112 % i orden ! !

225 km/t i en Mitsubishi 3000 GT, det dur !!

Har selv haft samme oplevelse 14 år 5 måneder siden #24709

• pkri2640
  • pkri2640's profilbillede
Har selv haft samme oplevelse efter at koblingen blev skiftet, årsagen var at batteriet var taget fra og den ikke var blevet opdateret derefter, dette kan man selv gøre ved at tage minuspolen af batteriet vente i 30 min. derefter monter igen. strart bilen UDEN at røre speeder lad den stå i tomgang i ca 30 min. (bliv ikke bekymret hvis motoren ryster, svinger i omdrejninger det skal den) sluk motor og så skulle den være ok. det samme gælder ved batteri skift

• Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.198 sekunder