Hejsa
Jeg
ejer en mitsubishi galant 2.0 gti 16v som har haft et strømudfald (batteriet har været afmonteret)
Efter dette
begyndte den at opføre sig mærkelig i tomgang og acceleration, svingede meget i omdr. ej stabil.
Jeg
tænkte det nok skyldes at styreboksen har glemt sine indstillinger, så jeg udførte et reset af boksen. (driftvarm, 30
min uden strøm, 1 time tomgang)
Efter dette er den også rimelig stabil i tomgang den hakker bare engang i
mellem, hvis jeg trædder hurtigt på speederen begynder motoren at hakke og køre først jævnt ved 2000+ omdr. det samme
kan ske hvis jeg er ude og køre og jeg skal acceleration lidt hurtigt, så kan den begynde at hakke (hoppe og danse)
lidt før den tager ved igen. Det er som om at den kun køre på 3 cylindre, eller at der er klumper i benzinen når det
sker.
Er der nogen der har en idé til hva jeg kan gøre, problemerne er kommet efter strømudfald så jeg tror
ikke det er noget mekanisk.

:
Mvh
Flamsk