kan huske en anden som havde samme problem med sin, her ville værkstedet udskifte alle dysser og blaste den osv osv, alt sammen i den meget dyre ende.
han gav den en komplet kur fra Abcon
først smider du sådan en flaske på bilen over 1-3 tankfulde så der bliver renset godt igennem, evt brug shell v-power i den ene tankfuld eller i dem alle alt efter hvad du normalt tanker. (en GDI kører bedst på så højt oktan som muligt)
<a href="
www.thansen.dk/product.asp?c=3494163062&...0382411&pn=932599481">
www.thansen.dk/product.asp?c=3494163062&...0382411&pn=932599481</a>
herefter giver du den en oliekur, evt lidt forhøjet tomgang. Da jeg selv rensede min kom jeg det på hjemmefra og kørte ca 3 kilometer med det i til gør-det-selv-værkstedet og så lige et par minutter i høj tomgang før jeg kørte på liften.
<a href="
www.thansen.dk/product.asp?c=3494163062&...0382411&pn=945431885">
www.thansen.dk/product.asp?c=3494163062&...0382411&pn=945431885</a>
herefter kom han SHELL GDI OLIE på bilen sammen med enten Abcon grøn-M eller Abcon blå-M
<a href="
www.thansen.dk/products.asp?c=3494163062&n=910382411">
www.thansen.dk/products.asp?c=3494163062&n=910382411</a>
dette hjalp på at hans co så den blev stabil og iorden
Han fik også skiftet tændrør før han prøvede Abcon kuren, de er halvdyre men de skal jo så også kun skiftes ved hver 90.000 km.
du får nok svært ved at købe shell GDI olie da der ikke er særlig mange der sælger den, og så koster den lidt mere end almindelig olie, men hvis du kender nogen med erhvervskonto hos shell kan du købe den vej igennem.