<p style="text-align: center"><span style="font-size: 14px">Hej Sigma30.
<p style="text-align: center">
<p style="text-align: center"><span style="font-size: 14px">Jeg ved faktisk ikke om man kan få den opdateret. Der er kun at ringe ned og lave en for spørgelse på det.
<p style="text-align: center"><span style="font-size: 14px">Det er ikke sikkert det er boxen skyld den ikke ved hvad gear den skal skifte i, da jeg tror det måske kan være noget med udstødningen at gøre altså forrøret hvis det ikke er godt nok,.
<p style="text-align: center"><span style="font-size: 14px">Men jeg vil tro det er boxen da jeg selv har samme problem. Jeg kan køre i kø og når den ligger og skifter imellem 1 og 2 gear hel tiden så kan den nogle gange give et ryk som den gear for tidligt ned til 1 gear.
<p style="text-align: center"><span style="font-size: 14px">Har prøvet at sætte et uoriginalt udstødning på som ikke var lavet optimalt og når jeg gav den gass geared den ned og skulle acc. og det virked som om der var for meget modstand i min udstødning og den så skifted et gear op igen istedet for at trække i det gear den satte i til at starte med.
<p style="text-align: center"><span style="font-size: 14px">Men jeg tror det hjælper at få en ny box
<p style="text-align: center"><span style="font-size: 14px">Hilsen Tommy