Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Varme i DI-D'er

Varme i DI-D'er 21 år 7 måneder siden #330

  • 's profilbillede
Er der ikke en særdeles venlig sjæl

som vil have ulejlighed med at sende mig et billede af varmemåleren når den står "normalt"?
- Eller fortælle

"præcist" hvor måleren står henne?

Min ligger på omkring 1/4 efter 90 km med 100 km/t ved 15 grader.
Det

syntes jeg er en kende for lidt. - Specielt, når jeg kan få den ned på omkring 1/8 del ved at tænde for blæseren med

fuld varme.

Der virker på mig som om, at min termostat er gået i udu.
Mener nemlig den plejer at ligge lige

under 1/2....

Tillægsspørgsmål? - Hvor mange kilometer skal der køres førend måleren er "normal"
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Re: Varme i DI-D'er 21 år 7 måneder siden #5678

  • 's profilbillede
Du har helt ret. Måleren står

normalt lige under halv (et eller to "hak" under). Min når den temp. efter ca. 15 km (lidt kortere når der er 30

grader, lidt længere når der er -10 grader), og holder den uanset blæser/varme indstillinger (i tomgang med blæser for

fuld skrue og fuld varme hiver dog noget ned, men ved alm. kørsel kan jeg ikke se om der er tændt for varmen eller

ej).
Webmaster skrev:
Er der ikke en særdeles venlig sjæl som vil have ulejlighed med at sende mig

et billede af varmemåleren når den står "normalt"?
- Eller fortælle "præcist" hvor måleren står henne?

Min

ligger på omkring 1/4 efter 90 km med 100 km/t ved 15 grader.
Det syntes jeg er en kende for lidt. - Specielt, når

jeg kan få den ned på omkring 1/8 del ved at tænde for blæseren med fuld varme.

Der virker på mig som om, at

min termostat er gået i udu.
Mener nemlig den plejer at ligge lige under 1/2....

Tillægsspørgsmål? - Hvor

mange kilometer skal der køres førend måleren er "normal"
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Varme i DI-D'er 21 år 7 måneder siden #5679

  • 's profilbillede
Lækkert med dit input ;-) - Det havde jeg egentlig

også "forventet" ;-)

Det undre mig bare, at jeg under kørsel med temp. omkring 5-10 grader kan mindske

temperaturen ved at tænde max for blæser og varme :?:
Tror skisme jeg vil lade mit værksted tjekke termostaten en

ekstra gang.

Hvad er arbejdstemperaturen på sådan en fætter? - Mener at have hørt omkring 65-70 grader...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.128 sekunder