Hej Allesammen
!!!
Som i måske allerede har opfattet er min (NYE) motor blevet smadret totalt fordi gearkassen har revet den
i stykker. (MEn der er ingen der ved hvorfor).. Så lad endelig være med at spørge mig, for jeg aner det virkelig ikke.
Men jeg har nu gået og spekuleret en del på om det skulle være en 1.8 Som den har standart eller En 2.0 Som
jeg havde i før, Har truffet mit valg, vil helst have en 1.8 igen. Og så er der sikkert mange der spørger HVORFOR.. Jo
fordi de 2,0 der ligger rundt i landet har gået over 300.000 Km.. Og det går nok ikke at jeg får sådan en i min, Så
holder den nok ikke engang en måned

... Men nu har jeg altså valgt at finde en 1.8 og smide i.
Og nu kommer
det store spørgsmål så... Jeg har indsugning, Indsprøjtning, Gasspjæld, Dyser, Knaster Osv osv fra den gamle motor, og
så er det jeg gerne vil vide hvad det kan give på en 1.8 da det hele passer over på... Hvor mange hk snakker vi ca ???
(LANCERLOT) ???
Har måske også været snak om at sætte Turbo på den da jeg har fået et godt tilbud på den... Så det
skal jo nok blive godt når den engang virker igen...
I kan følge med i hvad jeg laver ved den, da jeg ligger
billeder ind på bilgalleriet løbende...
www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=395
Ja det var alt fra
mig denne gang...
Mange Hilsner
Daniel de Nully (TjeZz)