Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Et par spørgesmål og et par svar !!!

Et par spørgesmål og et par svar !!! 21 år 7 måneder siden #311

• 's profilbillede
Hej Allesammen

!!!

Som i måske allerede har opfattet er min (NYE) motor blevet smadret totalt fordi gearkassen har revet den

i stykker. (MEn der er ingen der ved hvorfor).. Så lad endelig være med at spørge mig, for jeg aner det virkelig ikke.

Men jeg har nu gået og spekuleret en del på om det skulle være en 1.8 Som den har standart eller En 2.0 Som

jeg havde i før, Har truffet mit valg, vil helst have en 1.8 igen. Og så er der sikkert mange der spørger HVORFOR.. Jo

fordi de 2,0 der ligger rundt i landet har gået over 300.000 Km.. Og det går nok ikke at jeg får sådan en i min, Så

holder den nok ikke engang en måned :D ... Men nu har jeg altså valgt at finde en 1.8 og smide i.

Og nu kommer

det store spørgsmål så... Jeg har indsugning, Indsprøjtning, Gasspjæld, Dyser, Knaster Osv osv fra den gamle motor, og

så er det jeg gerne vil vide hvad det kan give på en 1.8 da det hele passer over på... Hvor mange hk snakker vi ca ???

(LANCERLOT) ???
Har måske også været snak om at sætte Turbo på den da jeg har fået et godt tilbud på den... Så det

skal jo nok blive godt når den engang virker igen...

I kan følge med i hvad jeg laver ved den, da jeg ligger

billeder ind på bilgalleriet løbende... www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=395

Ja det var alt fra

mig denne gang...

Mange Hilsner

Daniel de Nully (TjeZz)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Et par spørgesmål og et par svar !!! 21 år 7 måneder siden #5573

• 's profilbillede
Du skal nok ikke regne med mere end omkring 5hk da det

meste er det samme som sidder på 1800eren i forvejen, bortset fra gasspjældet. Men det er jo også næsten nok til at

udligne forskellen på en 2,0 og en 1,8 1800eren er jo lidt lettere og mere omdr. villig hvis du spørger mig. Du kan jo

evt. hæve kompr. en anelse for at udligne helt, så tror jeg ikke du vil kunne mærke den helt store forskel. I

hvertfald ikke i de første 4 gear :wink:

Lanceerlot
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.160 sekunder