Det er ikke en GDI'er
Når den kommer op på mellem 3500 og 4000 omdr begynder den at hakke i det, omdr tælle begynder at ha sit eget liv og fare op og ned. Når jeg køre i den skal jeg holden den under de 3000 omdr, så køre den fint.
Har tænkt på sikrings boksen, om den kan ha en dårlig forbindelse?
Relæet til benzin pumpen....Hvor finder jeg det?
Mitsubishi var jeg lige forbi og de mente det var ledningsnet under køleren....hm... det virker da som det er ok beskyttet.
Der har været monteret en form for alarm, fjernbetjent centrallås som har været monteret ind over ledningsnettet som tredieparts ledning, så ingen har været klippet over. Da jeg afmonteret den, da jeg mente det kunne være den, sad der et relæ i venstre side under rattet ved sikrings holder., der hvor der er plads til andre relæ. Det var blot sat sammen med de 4 ledning som var sat ind i sokkel og en gik så til styreboksen på den enhed jeg har pillet fra. Den ene af de ledning, den som er strømførende, var brændt og tænker om det kan være noget af det, evt det relæ som jeg så har sat direkte ind i stikket. Har ingen anelse om hvad det bruges til!!!!
Hilsen
Finn