Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: SIKRING

SIKRING 13 år 3 uger siden #26610

• Jensen
  • Jensen's profilbillede
Min Carisma 1.8 GLX springer sikringen til indsprøjtningen når den accelerere...Nogen som har en løsning på dette problem?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: SIKRING 13 år 3 uger siden #26612

• Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Hvad for nogle sikkrigner springer den??

Tænker lidt en def. ledning et sted på motoren som gør den kortslutter når du giver gas og motoren så bevæger sig lidt..

Tommy
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)

Sv: SIKRING 13 år 3 uger siden #26615

• Jensen
  • Jensen's profilbillede
Den springer den til indsprøjtningen...Injektion.
Har prøvet at kikke lidt på ledningerne, men synes ikke jeg kan fremtvinge noget. Når den holder stille og jeg gasser op, begynder den at hugge ved 3500 omr, det samme som sker når jeg køre.....kan det være sikrings-boksen?

Sv: SIKRING 13 år 3 uger siden #26616

• geo10
  • geo10's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Modtagne TAK: 5
Hej, benzinpumpe, evt relæ til pumpe

Sv: SIKRING 13 år 3 uger siden #26617

• Sigma-3.0-v6
  • Sigma-3.0-v6's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • Modtagne TAK: 2
Ja man er jo lidt ude i, at bruge udlukkelses metoden..

start med det man mener det kan være og så udlukke tingene stille og roligt..

Som bliver nævnt benzin pumpen, relæ osv..

Ved ikke med benzinfilter om det er snavset. Måske prøv en dysse rens altså på den måde arbejde dig frem til hvad der kan være.. Sikringsboksen er også et godt gæt. Måske en tur til ophugger eller snakke med Nully herinde fra om en ny brugt sikringsboks.

Ja som du kan se kan vi ikke give dig det svar du gerne vil have, da netop deet med strøm kan være et lorte arbejde og kan være så mange steder. Havder der været væske i ledningen havde man kunne finde problemet lidt hurtigere, men sådan er det, desværre ikke.

Kan ikke huske om din er en GDI for så kunne det være en fordel at få rengjort din indsugningsmanifold.
Med venlig hilsen

Tommy Pedersen

Ps. Sigma GT, Fordi jeg kan og fordi jeg er den eneste :-)

Sv: SIKRING 13 år 3 uger siden #26618

• Jensen
  • Jensen's profilbillede
Det er ikke en GDI'er :)

Når den kommer op på mellem 3500 og 4000 omdr begynder den at hakke i det, omdr tælle begynder at ha sit eget liv og fare op og ned. Når jeg køre i den skal jeg holden den under de 3000 omdr, så køre den fint.

Har tænkt på sikrings boksen, om den kan ha en dårlig forbindelse?

Relæet til benzin pumpen....Hvor finder jeg det?

Mitsubishi var jeg lige forbi og de mente det var ledningsnet under køleren....hm... det virker da som det er ok beskyttet.

Der har været monteret en form for alarm, fjernbetjent centrallås som har været monteret ind over ledningsnettet som tredieparts ledning, så ingen har været klippet over. Da jeg afmonteret den, da jeg mente det kunne være den, sad der et relæ i venstre side under rattet ved sikrings holder., der hvor der er plads til andre relæ. Det var blot sat sammen med de 4 ledning som var sat ind i sokkel og en gik så til styreboksen på den enhed jeg har pillet fra. Den ene af de ledning, den som er strømførende, var brændt og tænker om det kan være noget af det, evt det relæ som jeg så har sat direkte ind i stikket. Har ingen anelse om hvad det bruges til!!!!

Hilsen
Finn
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.152 sekunder