Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hjælp til modeltype

Hjælp til modeltype 13 år 1 måned siden #26537

• Hundrik
  • Hundrik's profilbillede
Hej alle.
Er ny herinde, men fik min Mitsubishi Lancer Sportback i september 2011.
Mit spørgsmål er, hvilken model min Lancer er. Jeg er ved at kigge efter kulfiber dele, og de har nogle på www.lancershop.com , men der skriver de nogle modeller som jeg ikke rigtig kender? Eksempelvis her, tårnstiver passer til 2008+ Lancer GTS, ES, DE/Lancer Ralliart 2009+, og ved sgu ikke om min er en af dem? Håber nogen kan hjælpe. :)

Mvh Hundrik
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sv: Hjælp til modeltype 13 år 1 måned siden #26538

Hej Hundrik, jeg kan godt forstå din tvivl, men jeg vil mene at ralliart09+lancer gts,es, er de modeller den du skal vælge lige p.t .du skriver desværre ikke hvilken type du har købt (1,6-1,8-2,0 ?) jeg syntes selv det er en RIGTIG god sidde og jeg har en 09 sportback 1,8 intense type cyo . jeg HÅBER at se mere til dig herinde ,og du må gerne kontakte mig til en lille lancer snak.(20742006) og så vil jeg prøve undersøge type foreskel på deres/vores. Håber det er en lille hjælp. :lol: .

Sv: Hjælp til modeltype 13 år 1 måned siden #26543

• Hundrik
  • Hundrik's profilbillede
Hej du. Tak for den hjælp, min er en 1,8 Sportback fra '09. Invite CY0. Tidligere ejer har så fået sat en Sort/hvid læder kabine i som er møglækker ! :D Skal nok lige få taget nogle billeder. :)
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.155 sekunder