I den første mail du har sent mig skriver du at
det er en colt 1,6 16v 1998.
Hvis det er en 4G92 1,6 16valve, skal den altså have 113hk og 133nm standard, ellers
brikker jeg ikke en fat

:

Hvis det er en 1,3 passer det godt nok med små 90 hk.
Men hvis det er en
4G92 så er kompresser en god mulighed for at hente nogle effektive hypper, men husk kompresser tuning er dyrt (omkring
30.000-35.000 for et kit er meget normalt) :shock:
4G92/93 motorer tåler uden modifikationer ca. 8000 omdr. så
det er en holdbar kværn

1,3`er blokken er tilgængæld alt for svag til at der kan hentes mange hk i den uden at
det sætter holdbarheden væsentligt ned. Jeg vil ikke anbefale turbo eller kompresser og max 20 hk uden andre stempler
osv.
Men hvis prisen ikke skræmmer dig så prøv at kontake Per Mai fra
www.scantune.dk han kan sikker fortælle dig
alt om kompressor tuning
MVH Lancerlot