Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Tenkiske spørgsmål eller skal der mere power i dytten.
Indlæg uden aktivitet slettes ikke, dog bliver der ryddet op i meget gamle tråde.
  • Side:
  • 1

EMNE: Import modificering af colt

Import modificering af colt 21 år 10 måneder siden #213

• 's profilbillede
Hej gutter jeg har siddet

og læst lidt på jeres fine board her, og jeg kan starte med at sige jeg er den lykkelige ejer af en colt ´94 1,3

mirage og jeg har virkelig været glad for den i de 2 år jeg har haft den men nu er tiden inden til at skifte og jeg

har fået afsat min gamle.

Jeg har i tankerne at importer en colt ca0 1,6 fra tyskland, er der nogle der har

erfaring med dette, evt hvad de kom af med i afgift?

Derudover kunne jeg godt tænkte mig at høre om man kunne

rive bagsæder ud ag indregistere den på gule plader i danmark da jeg kun har brug for 2 sæder? og hvad besparelser der

ville være ved det? da jeg alligevel ikke bruger bagsædet havde jeg tænkt mig at lege lidt med glasfiber til en ice

install men jeg ved ikke om det overhovedet kan betale sig synes bare jeg har mere brug for baggage plads/ ICE'ing

plads end et bagsæde.

Hvis mit import projekt går igennem skulle jeg melder jeg mig ind i klubben:)
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

update 21 år 10 måneder siden #5151

• 's profilbillede
hmm jeg sad lige og læste lidt videre og jeg

faldt over dette link i holland http://www.coltco.nl/engines/4g63t.htm sårn en motor ville koste cirka

10-12.000 kr. excl motering hvad er reglerne hvis man fx smed sådan en motor i en colt 1.3 ca0?

Bremserne skal

forøges men er der andet ?
jeg kan jo næsten regne ud af tuningen bliver langt over de 20% men er det ikke noget

med man kan syne bilen til en anden motor hvis sikkerheds delene er ændret ligeledes?
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.117 sekunder