Hej Jens.
Jeg var slet ikke klar over at der
var så godt stof tilgængelig på
nettet, der har du gjort et godtstykke arbejde.
Det med grundjusteringen er
fordi at det kommer ud af trit på
alle galanter før eller siden og det kan få din lampe til at lyse fordi,
at de
værdier gaspjældssensoren kommer med ikke svarer til
omdrejningssignalet.
sådan kan alle fejlkoder teoretisk
være en mekanisk fejl og være påvirket af hinanden. eks. utæt udstødning kan angive fejlen
"defekt
lampdesonde".
Men jeg vil da godt indrømme at det ku være styreboksen der er
defekt.
Men jeg mener altså
ikke at du kommer uden om grundjusteringen,
og særlig ikke hvis du har gjort noget af den!!!
Med den
tekniske snilde du har, så prøv at tage styreboksen af, den sidder i højre side under hanskerummet, der to bolte til
en toller
nøgle, og af med stikkene, så har du den i hånden.
Prøv at skille den ad, der er ikke noget der vælter
ud.
prøv at stikke næsen ned i den, hvis den lugter af brændt elektronik
ja så har du fundet fejlen. Desværre
kan boksen også være defekt
uden at lugte !!!

På siden af boksen står et nummer, med det i hånden kan du
helt
sikker finde en brugt boks hos en hugger, pris ca 1000,- kr.
Og tro mig, det er billigere at forsøge sig
med det end at køre på
værksted. Og det kunne jo være du fik en lille sejer.
VH OJ