Hej OJ,
Det gør jeg ved at tilslutte en
diodeprøvelampe til de to diagnosestik der sider i multistikket ved sikringsboksen i førersiden. se link
->
www.carsoft.ru/avtorepair/gl20.pdf
Fejlkoderne finder jeg også på
future.quarta.ru/mmcinfo/repair/tcodes.html
og på
www.troublecodes.net/mitsu/
så de
skulle være ok. Jeg har haft virkeligt virkeligt svært ved at finde hjælp på internettet om end jeg troede at der
burde være skrevet en del om det - men det kan jo så være at det er mig der bør tage stafetten (har dog ingen side at
publisere det på, men jeg har da i sinde at melde mig ind i denne klub hurtigst muligt - og så kunne det måske være
relevant at smide sådan info ind her)
Det ender nok med at jeg må prøve at ringe til den lokale
Mitsu-forhandler og høre om de kender til fejlen og evt. en måde at klare det på - men det lugter frygeteligt dyrt -
og jeg plejer altså ikke at have et problem med en bil jeg ikke selv kan klare. (men har altså også kørt LADA hele min
studietid

) den var da til at holde kørende..

Tænker på at give min egen en ordentlig overhaling, men er lidt i
tvivl om hvor meget jeg gider gøre ved den idet den er knap så speciel som jeg godt kunne tænke mig det (ville gerne
have en GTI 16V - men det vil min øko ikke) - Nå. men mon ikke jeg skulle se at få den ud at køre før end jeg begynder
at gøre det store ved den....